  • 1. Data: 2002-07-24 09:20:02
    Temat: Zus a przyszłe emerytury
    Od: "Beata" <e...@z...home.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów

    Miałem wczoraj ciekawą rozmowę z gościem od ubezpieczeń (człowiek starszy,
    poważny i budzący zaufanie)
    Mały cytacik (może nie dosłowny ale sens łapie)
    "... z każdych 100 PLN wpłacanych przez pracownika do ZUSu na przyszłą
    emeryturę tegoż pracownika idzie 0,09 PLN (9 groszy !!!) ...
    ... przepraszam za wyrażenie ale to są złodzieje (ZUS) ..."
    koniec cytatu

    Czy to może być prawda - 9 groszy ???
    Co o tym sądzicie.

    Orzech

  • 2. Data: 2002-07-24 09:27:18
    Temat: Re: Zus a przyszłe emerytury
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Beata napisał:
> [...]
    > emeryturę tegoż pracownika idzie 0,09 PLN (9 groszy !!!) ...
    > ... przepraszam za wyrażenie ale to są złodzieje (ZUS) ..."

    Aż tyle? Naprawdę?

    Ale powaznie - sądząc po stanie mojego konta w fundusz, to jednak
    znacznie więcej. Chociaz fortuna to to nie jest.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl