    From: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zrzeczenie się spadku którego jeszcze nie ma
    Date: Thu, 14 May 2009 08:25:03 +0200

    Witam

    Żyje osoba po której dziedziczę. W majątku tej osoby są same długi.
    Dodatkowo - nie mam kontaktu z tą osobą, więc o jej ewentualnej śmierci
    mogę się dowiedzieć ze sporym opóźnieniem. Chciałbym uniknąć
    ewentualnego ciągania się po sądach i prób wyciągnięcia ode mnie
    pieniędzy przez wierzycieli po śmierci tej osoby. Czy jest możliwość
    abym odrzucił ewentualny spadek po tej osobie już teraz, kiedy ona
    jeszcze (chyba) żyje?

    Adam Kłobukowski