  • 11. Data: 2003-08-02 08:50:58
    Temat: Re: Zostalem pobity
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > guzik prawda
    > idziesz do hirurga do twojej przychodni i on robi ci all
    > ja tak mialem z awantura w hacie :/
    > to cos wiem
    > nielatasz po zadnych sadach nic
    > najpierw lekarz

    A ja Ci mowie ze kolega poszedl do przychodni do normalnego lekarza i
    uslyszal ze on nie ma prawa wykonywac takich badan i moze to zrobic
    wylacznie lekarz sadowy na polecenie policji.

    pdr
    Olo

  • 12. Data: 2003-08-02 08:52:20
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Na nic??
    > no niewiem
    > zalezy jak pobil go
    > to raz
    > 2 czy byl koles karany juz
    > i tak moze dostac odszkodowanie
    > choc typek moze dostac cos w zawiasach
    > zawsze dobrze kogos wrabac zeby potem uwazal co robi!!

    Zgadzam sie w 100%. Gdyby tak o kazdym przestepstwie obywatele raczyli
    informowac kogo trzeba byloby znacznie bezpieczniej. A tak wszelkie bydlo
    sie panoszy, robi co sie podoba i i tak sa bezkarni bo nikt nigdzie niczego
    nie zglosi, a juz tymbardziej za swiadka nie pojdzie.

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2003-08-02 09:32:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | A ja Ci mowie ze kolega poszedl do przychodni do normalnego lekarza i
    | uslyszal ze on nie ma prawa wykonywac takich badan i moze to zrobic
    | wylacznie lekarz sadowy na polecenie policji.

    Nie twierdzę, że Twój kolega tak nie usłyszał, ale to nie prawda. Idziesz do
    lekarza i mówisz, że dostałeś w twarz i boisz się, czy Ci gość coś nie
    uszkodził. lekarz ma obowiązek wówczas Cię obejrzeć i dać do łapki kartę
    informacyjną z tym co zobaczył. Jak pójdziesz i powiesz, że Ci nic nie jest
    i chcesz tylko kwitek do sądu to faktycznie lekarz odeśle Cię do biegłego.
    Zresztą i tak później czeka Cię spotkanie z biegłym.

  • 14. Data: 2003-08-02 18:18:21
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > A ja Ci mowie ze kolega poszedl do przychodni do normalnego
    > lekarza i uslyszal ze on nie ma prawa wykonywac takich badan
    > i moze to zrobic wylacznie lekarz sadowy na polecenie policji.

    Powtarzam: niekoniecznie na polecenie policji. Na własne życzenie też.

    I pamiętaj o opłacie.