  • 1. Data: 2005-11-14 12:50:19
    Temat: Zostałem oszukany przez wynajmujacego
    Od: "Przemo" <p...@c...onet.pl>

    Witam,
    Chciałem otwirzyc własną działalność gospodarczą z pomocą środków z PUP.Do
    tego celu musiałem wynająć lokal co też uczyniłem. Po podpisaniu umowy
    przyżeczonej z wynajmującym ustaliliśmy, iż wpłace mu 800 zł kaucji w
    momencie podpisania umowy co też uczyniłem. Po około 10 dniach wynajmujący
    przyszedł i powiedział że mam sie wynosić z lokalu boon nie podpisze ze mną
    umowy rzeczywistej.9okazało się ze konkurencja która ma swój sklep w pobliżu
    i wynajmujay to dobrzy przyjaciele) zaraz po wynajęciu lokalu zaczołem go
    przygotowywać do działalnosi gospodarczej która miała być w nim prowadzona.
    zostało zrobione całe oświetleni tzn. poprowadzone nowe przewody bo w lokalu
    nie było wcale oświetlenia. \Mniejsza o wiekszoś o tam zostało włożone. W
    umowie przyrzeczone napisaliśmy że jeśli wynajmujący nie podpisze wskazanym
    w umowie terminie umowy rzeczywiste to musi oddac całą kacje kóra zostałą mu
    zapłacona tj. 800 zł Aktualnie wynajmujący nie chce nawet mnie wpuścić na
    swoją posesje i oddac kaucji.
    Proszę was powiedzcie mi co moge w tej sytuacji zrobić z tym fantem jak
    moge go zmotywowac do oddania moich pieniędzy.

  • 2. Data: 2005-11-14 12:59:32
    Temat: Re: Zostałem oszukany przez wynajmujacego
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Proszę was powiedzcie mi co moge w tej sytuacji zrobić z tym fantem jak
    > moge go zmotywowac do oddania moich pieniędzy.

    Iść do sądu.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 3. Data: 2005-11-14 14:47:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Iść do sądu.

    a czy mozna cos takiego potraktowac jako przywlaszczenie ?

    p.

  • 4. Data: 2005-11-14 14:56:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dla816$11k$1@inews.gazeta.pl...

    > a czy można cos takiego potraktować jako przywłaszczenie ?

    Prędzej jako oszustwo zmierzające do wyłudzenia owych 800 zł bez
    zamiaru zawarcia umowy, a i nakładów na remont lokalu, skoro ten tego
    wymagał. Właściciel lokalu musiał by podać jakieś racjonalne powody
    swoich postępków, by uchylić się od zarzutu z art. 286 kk.

  • 5. Data: 2005-11-14 15:42:10
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Przemo" <p...@c...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    Ja,drogi Przemo osobiście położyłbym lagę na te 800 zł . Poprosiłbym
    naszych słowiańskich przyjaciół
    o pomoc w odebraniu tych pieniędzy a wynagrodzeniem za ich odebranie byłoby
    owe 800 PLN.
    Połamane kulaski powinny dać oszustowi wiele do przemyślenia na przyszłość.

  • 6. Data: 2005-11-14 17:12:59
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2005 16:42:10 +0100, bubu napisał(a):

    > Połamane kulaski powinny dać oszustowi wiele do przemyślenia na przyszłość.

    I zlecającemu dały by czas na przemyślenie swojego postępowania niezgodnego
    z KK.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2005-11-15 18:52:28
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > I zlecającemu dały by czas na przemyślenie swojego postępowania
    > niezgodnego
    > z KK.

    Czapka gore, kodeks gasi ;>

    Pozdrawiam,