  • 21. Data: 2004-08-07 19:39:20
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jaroslaw Soja rzecze:
    > W ogolnoswiatowy spisek Zydow tez wierzysz?

    A Ty w krasnoludki?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 22. Data: 2004-08-07 19:39:53
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

  • 23. Data: 2004-08-07 19:53:32
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    Jaroslaw Soja napisał(a):

    > W ogolnoswiatowy spisek Zydow tez wierzysz?

    z tego co wyczytalem ten pan wierzy w wiele roznych rzeczy i tylko czeka
    na takich co chca z nim dyskutowac, widocznie czerpie z tego jakas
    anormalna przyjemnosc ... jego sprawa. Zasadniczo nie interesuja mnie
    jego pomysly, wnioski i komentarze dlatego tez zalozylem sobie przed
    momentem filtr z jego domeny. Proponuje uczynic to samo.

    pozdrawiam
    ag

    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...

  • 24. Data: 2004-08-07 20:12:47
    Od: Immer Unzufrieden <i...@n...chce.spamu.polbox.w.domenie.com>

    Przemek R.:

    > czym sie prosil , tak samo odpowiedzial, ciekawe co Pan by odpowiedzial
    > takiemu policjantowi.
    >
    > ?

    Tym się prosił, że zaczepiał silniejszego :)

    Wiesz, to tak jak w tym kawale, co kowboj wychodzi z baru, za chwilę wraca i
    krzyczy:
    -- Kto mi pomalował bok konia na zielono?
    Wstaje największy zabijaka w barze i mówi:
    -- Ja, a co?
    -- aaa... nnnniiic... chhhhhciaaaaałem proooosić o pooooomalowanie
    druuugiego boooku, jeeeeśli pan taaaaki uprzeeeejmy.

    Generalnie pomijając rację, nie jest bezpiecznie podskakiwać silniejszym.
    Takie prawo przetrwania ewolucujne :)

    --
    bis bald,
    Immer Unzufrieden

  • 25. Data: 2004-08-07 20:19:08
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Falkenstein' wyklawiaturzył/a w niusie
    cf2qo8$dir$...@i...gazeta.pl taką oto treść:

    | ustalenia toższamości. Wówczas niższy z mężczyzn odepchnął post.
    | Toporka i odskoczył w stronę lasu. Pościgu nie podjęto albowiem drugi
    | męzczyzna rzucił się na mnie z pięściami zadając cios w klatkę
    | piersiową. Po bezskutecznym wezwaniu do uspokojenia się zmuszeni
    | bylismy do uzycia srodków przymusu bezpośredniego w postaci chwytów
    | obezwładniających, pałki służbowej oraz gazu łzawiącego oraz
    | kajdanek.

    Falkenstein, Ty naprawde wierzysz, ze po takiej "akcji" (222 i 226 kk)
    policjanci by nie wezwali posilkow, tylko puscili delikwentow i spisali
    raport? Bo ja nie.

    pzdr
    ->piotr

  • 26. Data: 2004-08-07 20:33:09
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    [ piotr sut ] napisał(a):

    > Falkenstein, Ty naprawde wierzysz, ze po takiej "akcji" (222 i 226 kk)
    > policjanci by nie wezwali posilkow, tylko puscili delikwentow i spisali
    > raport? Bo ja nie.

    cos mi sie tez wydaje ze w wypadku uzycia sily, tymbardziej palki
    sluzbowej policjant ma obowiazek zameldowac to przelozonemu a nie tylko
    nasmarowac raport w notesiku.

    pozdr./ag

  • 27. Data: 2004-08-07 20:53:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adhan diWhizZ wrote:
    > Arek napisał(a):
    >
    > arnold b.?
    > przykro mi ale trolli nie dokarmiam
    > <EOT>

    Uuuu... No i właśnie trafiłeś 'na listę' - zaraz arni do Ciebie
    przyjedzie 'poważnie porozmawiać' ;)

    ATSD ciągle się zastanawiam, jaka jest motywacja do życia tego obucha ;)

  • 28. Data: 2004-08-07 21:10:49
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Uuuu... No i właśnie trafiłeś 'na listę' - zaraz arni do Ciebie
    > przyjedzie 'poważnie porozmawiać' ;)

    no ba ;>

    > ATSD ciągle się zastanawiam, jaka jest motywacja do życia tego obucha ;)

    prawdopodobnie to, ze ktos jeszcze odpowiada na jego paranoje,
    niedokarmiany zapewnie wyschnie jak stara sliwka ... ehhh nie chce mi
    sie wogole gadac na ten temat

    pozdr./ag

  • 29. Data: 2004-08-07 23:19:13
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    i...@a...com news:cf276a$oq5$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Uslyszalem tylko "spierdalaj gnoju", wiec odpowiedzialem
    > - " sam spierdalaj".

    Dobrze ze Policja paluje nie respektujacych jej obywateli, natomiast w tym
    wypadku nie bylo to potrzebne (co innego gdybys pierwszy ich zaatakowal).

    IMHO jednak przesadzili - idz na obdukcje, a potem zglos sprawe na Policje.

    --

  • 30. Data: 2004-08-08 08:18:18
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    Juz jest po obdukcji a sprawa u Pani Prokurator.
    Wponiedzialek ide zeznawac a potem do psychologa i kardiologa.