  • 1. Data: 2007-09-16 18:57:55
    Temat: Znowu wstęp do lasu...
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Znalazłem coś takiego jak poniżej, dodam tylko, że 82% tej gminy to lasy a 10%
    jeziora.

    "Protokół nr [...] z obrad XXIV sesji zwyczajnej rady gminy [...] z dnia [...]
    2006 r.

    - radny G[...] &#8211; poinformował, iż dostęp do jezior i lasów państwowych jest
    nieograniczony, dzierżawca pola namiotowego nie ma prawa zagradzania pola do
    samego brzegu bez pozostawienia swobodnego przejścia nad jeziorem, nie może
    również zakazać korzystania z kąpieliska, przejazd drogami leśnymi jest jak
    najbardziej dozwolony, chyba że są ustawione znaki zakazu"

    Może mi ktoś łopatologicznie wyjaśnić o co chodzi z tym przejazdem drogami
    leśnymi? Czy temu radnemu chodziło tylko o drogi leśne prowadzące do pól
    namiotowych? No bo chyba nie o to, żeby szaleć samochodami po lesie. Poza tym
    to chyba nie gmina decyduje o lasach państwowych

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2007-09-16 20:12:11
    Temat: Re: Znowu wstęp do lasu...
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Czapla pisze:

    > Może mi ktoś łopatologicznie wyjaśnić o co chodzi z tym przejazdem drogami
    > leśnymi? Czy temu radnemu chodziło tylko o drogi leśne prowadzące do pól
    > namiotowych?

    No chyba chodziło o to, że nie właściciel pola namiotowego nie może
    zakazać korzystania z takiej drogi... tak się mi wydaje przynajmniej :)

    pozdrawiam.
    PlaMa