  • Data: 2014-11-06 22:21:38
    Temat: Zniszczona nowa armatura w trakcie remontu
    Od: Jacek Sokołowski <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem ofiarą nieuczciwej "firmy remontowej", panowie podjęli się remontu mieszkania
    i w jego trakcie powstał problem montażu nowej nieużywanej baterii prysznicowej.
    Panowie chcąc sobie pomóc zaczęli gmerać w powyższej i ją zniszczyli.
    Zażądaliśmy zwrotu kosztów, za zniszczenie ( dokładniej obniżyliśmy wartość kwoty
    którą mamy zapłacić za remont ).

    Panowie zgodzili się na takie rozwiązanie, pod warunkiem ze dostaną paragon/fakturę i
    gwarancje, oczywiście zniszczoną bateria dostali w stanie do jakiego ją doprowadzili.

    Moje pytanie czy musimy dostarczać gwarancje i dokument zakupu zniszczonej armatury.
    Faktura zakupu jest imienna, na osobę prywatną.
    Proszę o pomoc.