  • 41. Data: 2018-08-08 16:34:19
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-08-18 o 16:26, J.F. pisze:

    > Jest to jakis trop, ale czy od przypadkowego wk* obywatela sie Autor
    > powinien domagac, czy od "wlasciela" pomnika ?
    > "wlasciciela", to czy temu nie przysluguje regres do sprawcy :-)

    Art. 115 wyjątkowo nie wymaga wniosku o ściganie. A sprawcą
    zniekształcenia jest obywatel go zmieniający. Tu nie ma znaczenia, na
    czym owo ulepszenie polega.

  • 42. Data: 2018-08-08 17:30:04
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-08 o 15:06, A. Filip pisze:

    > W czym ci przeszkadza _jedna_ psia kupa na trawniku/chodniku?
    > Każdą psią kupę należy ignorować? Miłego smrodu wielu kup.

    Dlaczego koszulkę z napisem "Konstytucja" porównujesz do psiej kupy?
    Ja rozumiem, że gdyby to był baner "j..c murzynów", ale konstytucja?
    Skąd ci się urodziło takie porównanie do Konstytucji?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 43. Data: 2018-08-08 17:35:34
    Od: Kviat

    > W tym konkretnym przypadku całkowita zgoda. Ale jakby to się powtarzało
    > codziennie, to już uciążliwość byłaby większa.

    Jak uciążliwość? Dla kogo? Za ciężka dla pomnika? Pomnikowi zrobi się za
    gorąco i udaru dostanie?
    Komu normalnemu przeszkadza koszulka z napisem "Konstytucja' na pomniku?

    > Normalny właściciel/opiekun takiego pomnika to by to sam zdjął i tyle.

    Normalny właściciel rozejrzałby się co się dzieje obecnie w Polsce i
    koszulkę by zostawił. A jakby się pobrudziła (od ptaków na przykład), to
    by zdjął, wyprał na własny koszt we własnej pralce i powiesił z
    powrotem. I tyle.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 44. Data: 2018-08-08 17:38:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > Ja rozumiem, że gdyby to był baner "j..c murzynów", ale konstytucja?
    > Skąd ci się urodziło takie porównanie do Konstytucji?

    A czy tobie by przeszkadzało koszulkowanie napisem "Prawo i Sprawiedliwość"?
    Ty nie jesteś za prawem czy za sprawiedliwością? :-)

    --
    A. Filip

  • 45. Data: 2018-08-08 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat ...

    > Dlaczego koszulkę z napisem "Konstytucja" porównujesz do psiej kupy?
    > Ja rozumiem, że gdyby to był baner "j..c murzynów", ale konstytucja?
    > Skąd ci się urodziło takie porównanie do Konstytucji?

    Freud sie kłania :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 46. Data: 2018-08-08 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > W czym ci przeszkadza _jedna_ psia kupa na trawniku/chodniku?
    > Każdą psią kupę należy ignorować? Miłego smrodu wielu kup.

    Hmm, porównujesz psią kupę do.. czego? Do koszulki, do peta?
    Mi psia kupa przeszkadza, pet tez mi przeszkadza, palący na przystanku
    tez mi przeszkadzaja.
    A jednak do rzadnej z tej sytuacji nie wysyła się oddziału policji...
    Rozumiesz teraz?

    Tworzenie takich "mondrych" porównań powinno się nazywac filipkowaniem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 47. Data: 2018-08-08 18:12:50
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-08 o 14:54, A. Filip pisze:

    > Ja osobiście jestem fanatykiem fundamentalnej zasady "stopniowania kary".
    > Tylko idiota stwarza sytuacje gdy sprawca nie widzi _dużej_ i bardzo
    > bolesnej różnicy między nałożeniem (papierowych) koszulek na kilka
    > pomników w danym mieście (przywrócenie stanu sprzed nałożenia 5-10m
    > pracy na pomnik) a zamalowaniem całego pomnika różową bardzo trudno
    > zmywalną farbą.

    Bardzo trudno się czyta to co piszesz (i nie chodzi mi tylko o tego
    posta, ale ogólnie do twojej pisaniny, i nie czepiam się przecinków czy
    innych drobiazgów, chodzi mi o brak szacunku do języka polskiego w
    sensie ogólnym, silisz się na dziwne konstrukcje gramatyczne, które
    utrudniają czytanie), co sprawia wrażenie jakby język polski nie był
    twoim "pierwszym" językiem.

    Do rzeczy:
    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,54420,1250970
    2,Nieznani_sprawcy_pomalowali_w_nocy_czolg_na_rozowo
    .html

    Można to traktować dwojako:
    1) Lokalni prawacy domagają się zniknięcia _ruskiego_ czołgu z
    przestrzeni publicznej, więc go maznęli farbą dla jaj.
    2) Lokalni pacyfiści domagają się usunięcia symboli gloryfikujących
    wojnę z przestrzeni publicznej, więc go maznęli farmą żeby zaprotestować.

    Jedna i druga frakcja miała powód do "zniszczenia" czy ośmieszenie tego
    hmmm... "pomnika".
    Normalny sędzia (normalny człowiek) raczej by się cieszył, że ludzie
    domagają się zniknięcia machin wojennych z przestrzeni publicznej i nie
    skazywałby za profanację hmmm... "pomnika".

    Coś kojarzę, że czołg w Gdańsku też swego czasu na różowo ktoś
    pomalował, o ten:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Czo%C5%82g_w_al._Zwyci
    %C4%99stwa_w_Gda%C5%84sku

    Osobiście nic nie mam przeciwko pomalowaniu czołgu na różowo (a nawet
    niech kwiatki na nim namalują), czas w końcu odczarować gloryfikowanie
    wojny i wciskanie młodzieży jakie to fajne oddać życie na wojnie. Nie
    jest fajne.
    Ba! Nawet poparłbym postulat prawaków żeby całkiem usunąć _ruski_ czołg
    z ulicy. Mam gdzieś czy był ruski czy nie ruski. Robienie pomników z
    machin służących do zabijania to jakaś aberracja umysłowa. Upamiętnianie
    czołgiem ludzi, którzy ponieśli śmierć w czasie wojny, to tak jakby im
    napluć w twarz.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 48. Data: 2018-08-08 18:19:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-08 o 17:38, A. Filip pisze:

    > A czy tobie by przeszkadzało koszulkowanie napisem "Prawo i Sprawiedliwość"?
    > Ty nie jesteś za prawem czy za sprawiedliwością? :-)

    Na pytanie dlaczego konstytucję przyrównujesz do psiego gówna nie
    odpowiedziałeś. Zanim zadasz kolejne swoje pytanie odpowiedz na to
    które ci zadano.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2018-08-08 18:51:08
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-08 o 17:38, A. Filip pisze:
    > Kviat pisze:

    > A czy tobie by przeszkadzało koszulkowanie napisem "Prawo i Sprawiedliwość"?
    > Ty nie jesteś za prawem czy za sprawiedliwością? :-)

    Tak, przeszkadzałoby mi, bo "Prawo i Sprawiedliwość" łamie prawo,
    konstytucję, rozpierdala kraj, ośmiesza go na arenie międzynarodowej i
    zmienia przemocą konstytucyjny ustrój państwa, co zresztą też jest
    sprzeczne z konstytucją.

    Jestem za prawem i sprawiedliwością, dlatego koszulka z napisem
    "Konstytucja" na pomniku mnie nie obraża.
    Ciebie obraża?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 50. Data: 2018-08-08 19:57:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Na pytanie dlaczego konstytucję przyrównujesz do psiego gówna nie
    > odpowiedziałeś. Zanim zadasz kolejne swoje pytanie odpowiedz na to
    > które ci zadano.
    >
    > Pozdrawiam

    Dlatego że ja się zajmuje zwalczaniem spamu emailowego.
    Jakbym przepuszczał "słuszne spamy" czyli zbiórki na słuszne cele
    (dziecko umiera/choruje) i wezwania na "słuszne" manifestacje to
    skrzynki emailowe byłyby tym szybko zapchane.

    Patrząc "fundamentalistyczne" zaśmiecanie to zaśmiecanie, czy to psia
    kupa na trawniku czy papierowa koszulka na pomniku. Tobie widać
    potrzeba paru podobnych akcji ale już nie w celu który popierasz by
    dojrzeć do takiego patrzenia. _Jeszcze_ tego tak nie widzisz.

    Czy ty do kurwy nędzy nie potrafisz przewidzieć że precedens
    _całkowitej_ bezkarności koszulek zostanie dość szybko
    wykorzystany przeciw tobie? Wiec zgniły kompromis to "maluśkie" kary
    _tym razem_.

    --
    A. Filip