  • 51. Data: 2019-07-22 22:08:24
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: Animka <a...@w...pl>

    --
    animka

  • 52. Data: 2019-07-22 22:09:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 21:57, Animka pisze:

    > Prawda.
    > Tylko, że ja napisałam tak samo jak to napisali w tej sprawie.

    ano, animka niczym się nie wyróżnia:)

    --
    I love love

  • 53. Data: 2019-07-22 22:09:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 22:02, Animka pisze:
    > Oczywiście tego człowieka (pierdroln.) widziałam w tamtym roku

    o ja pierd. pierd.

    --
    I love love

  • 54. Data: 2019-07-22 22:10:53
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > zostawali tylko ci z zaświadczeniem o schizofrenii, a na prezydenta to
    > tylko z historią w zakładzie zamkniętym.
    Z długami, hardzista i z problemem z narkotykami.
    Jako pracownik to był bardzo szanowany.

    --
    animka

  • 55. Data: 2019-07-22 22:14:22
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 21:13, Shrek pisze:

    > Jak pisałem - nie znam się. Z jednej strony dużo miejsc do sprawdzenia,
    > z drugiej choćby z monitoringu powinni się kapnąć, że musiał po drodze
    > się zatrzymać na kilka minut.

    Tym bardziej, że w jednym miejscu zatrzymał się najdłuzej.

  • 56. Data: 2019-07-22 22:19:26
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > [..]
    >
    > W linku, który zfaje się podawał Rober było, że zwłoki były zamaskowane
    > a znaleziono je bo ktoś chyba z góry wypatrzył, że trzciny są wgniecione
    > jakby tam ktoś właził.
    Jeden człowiek dla zaspokojenia swojej ciekawości też szukał i puścił
    drona, który robił zdjęcia.

    > https://www.rp.pl/Przestepczosc/190729895-Piecioletn
    i-Dawid-zginal-od-wielu-ciosow-nozem.html

    > "We wnętrzu skody znaleziono bowiem liczne ślady krwi należącej do
    > chłopca. - W oparciu o wstępne sprawozdania z badań DNA możemy
    > powiedzieć, że w aucie ujawniono ślady krwi, m.in. na foteliku
    > dziecięcym, osłonie przeciwsłonecznej oraz innych elementach tapicerki."

    Podobno dziecko zostało zabite na foteliku. Celował prosto w serce.

    > Też zdaje się było wczesniej dementi o śladach wskazujących na
    > przewożenie jego zwłok w bagażniku. Nie sprawdzili w środku, czy
    > niechcieli ujawniać, by nie demotywować ludzi?

    Nagrania ogladali jak już było po wszystkim.

    --
    animka

  • 57. Data: 2019-07-22 22:24:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 22:14, Animka pisze:

    > Tym bardziej, że w jednym miejscu zatrzymał się najdłuzej.

    mam to w wielkim poważaniu, wy qrwy żydo-ubeckie tylko byście zabijali w
    procesach kiblowych

    --
    I love love

  • 58. Data: 2019-07-22 23:32:33
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 22:05, Animka pisze:

    > Psucholog wypowiadał się na ten temat.Ojciec w ten swój sposób pochowzł
    > dziecko, a potem bodajże modlił sie w kościele. Taki pogrzeb swojemu
    > dziecku urządził.

    Bydlak. Jak można zadźgać i to w samo serce swoje dziecko. Jeśli się je
    kocha to trzeba cieszyc sie jego życiem i szczęściem.Psa szkoda a co
    dopiero takiego małego niewinnego aniołka.

    --
    animka

  • 59. Data: 2019-07-22 23:45:26
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 22:02 Animka <a...@w...pl> pisze:

    > W dniu 2019-07-22 o 05:04, Trefniś pisze:

    (...)

    > A po co.Muszę się dowiedzieć ile on miał mniej więcej wzrostu, bo ta
    > jego twarz stoi mi cały czas przed oczami(od czasu jak popatrzylam na
    > jego zdjęcie w internecie).Chcę się upewnić czy to był on.
    > Oczywiście tego człowieka (pierdroln.) widziałam w tamtym roku.

    Droga Animko, już wszystko wiem (wiemy?)!

    --
    Trefniś

  • 60. Data: 2019-07-22 23:53:19
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 23:45, Trefniś pisze:

    > (...)

    > Droga Animko, już wszystko wiem (wiemy?)!

    Zadzwonię może do policji w Nowym Dworze Mazowieckim. Może mi powiedzą.
    Chcę wiedzieć czy on to on.

    --
    animka