  • 1. Data: 2009-08-20 11:52:14
    Temat: Zmiana warunków biletu lotniczego a zwrot biletu
    Od: JK <p...@g...pl>

    Witam, mam taką sytuację - kilka miesięcy temu wykupiłem bilet
    promocyjny z Warszawy do Katanii w Alitalii na 6 osób (z
    międzylądowaniem w Mediolanie) w między czasie okazało się, że jedna
    osoba nie może jechać, no ale trudno pieniądze przepadają. Kilka dni
    temu dostałem informacje od Alitalii, że odwołali loty z Mediolanu do
    Warszawy i w związku z tym oferują nam lot przez Rzym. Godziny lotów
    przesuwają się nieco, co nie jest nam specjalnie na ręke ale ok. Moje
    pytanie jest, czy w związku z tymi zmianami jest szansa na odzyskanie
    pieniędzy za bilet za tą jedną osobę?

    Czy ktoś bardziej biegły w prawie mógłby mi pomóc w interpretacji
    Artykułu X regulaminu Alitali?

    http://www.alitalia.com/PL_PL/Images/Ogolne%20warunk
    i%20przewozu_tcm40-27599.pdf
    (strona 25)