eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZmiana siedziby spółki - co z właściwością miejscową sądu rejestrowego? › Zmiana siedziby spółki - co z właściwością miejscową sądu rejestrowego?
  • Data: 2007-01-10 21:51:00
    Temat: Zmiana siedziby spółki - co z właściwością miejscową sądu rejestrowego?
    Od: kauzyperda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KARTOFLEX sp. z o.o z siedzibą w Warszawie jest zarejestrowana w
    odpowiednim sądzie w Warszawie, tam przechowywane są akta rejestrowe.
    KARTOFLEX zmienia siedzibę np. na Wrocław, o czym oczywiscie zawiadamia
    sąd w Warszawie.
    OK, co się dzieje dalej? Byc moze pytanie jest trywialne, ale nie wiem ;-)

    Czy po zmianie siedziby na Wrocław dalej własciwy bedzie sad w Warszawie
    czy we Wroclawiu? Co sie dzieje z aktami - zostaja czy zostaja
    przeniesione? Pytam chocby z praktycznego punktu widzenia - jestem w tym
    Wrocławiu i jakbym chcial przejrzec akta KARTOFLEXU to musze jechac do
    Warszawy?

    pozdr
    luck