  • 11. Data: 2004-03-20 07:35:57
    Temat: Re: Złozyc zawiadomienie na policje czy wytoczyć samemu sprawe??
    Od: "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl>

    > Nie, no nie można mówić o niewydaniu duplikatów, skoro oryginałów nie
    > wystawiono. :-))

    No ale on chyba musiał nabic na kase fiskalna wiec powinien miec swój
    odcinek, i powiniene być w stanie wykonac mi ksero.

  • 12. Data: 2004-03-20 12:50:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl> napisał w
    wiadomości news:c3gs9i$12b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No ale on chyba musiał nabic na kase fiskalna wiec powinien miec swój
    > odcinek, i powiniene być w stanie wykonac mi ksero.

    czy nabił, to nie wiadomo. Ale taki odcinek, to nie faktura.

  • 13. Data: 2004-03-22 09:20:03
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    > że
    >
    > Tego sie najmniej boje gdyz Admin tez sciagnoł kilka danych odemnie,
    > dodtakowo posiadał w trzy troche nielegalnych rzeczy na serwerze, a w tej
    > chwili posiadam całe legalne oprogramowanie (wszytko):)

    A skąd taka pewność, że on te dane ściągał, a zwłaszcza, że je ma. Jeżeli
    sam je udostępniałeś to nic nie wskórasz. On może już nie psiadać tych
    plików, a tym samym dowodów swojej winy. Posiada natomiast logi, w których
    zapisana jest twoja działalność zarówno w tej sieci jak i całym internecie.
    To, że obecnie wykasowałeś nielegalne oprogramowanie nie świadczy, że nie da
    się udowodnić, że je posiadałeś. Nawet po sformatowaniu całego dysku można
    stwierdzić czy było na nim instalowane nielegalne oprogramowanie czy też
    nie.

    Jacek "Plumpi"

  • 14. Data: 2004-03-22 13:34:36
    Od: "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl>

> [...]
    > stwierdzić czy było na nim instalowane nielegalne oprogramowanie czy też

    Ja mam akurat wszytok legalne, jedynie co sie niekeidy przemiesciło to
    filmik i nic wiecej :)