  • 11. Data: 2006-01-05 13:56:05
    Temat: Re: Złom-da się go jakoś pozbyć?
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 5 sty o godzinie 12:24, na pl.soc.prawo, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Moze zapytaj sie go czy ma na ten

    A kimże jest Czapla (bez obrazy Czapla) że ma pytać o takie sprawy
    kogokolwiek?
    Gdyby Ciebie zapytał czapla czy posiadasz prawo jazdy, OC itp itd -
    udzieliłbyś mu odpowiedzi czy spuścił na drzewo?
    Obstawiam że spuściłbyś go, czego zresztą nie wzięto by Ci za złe, bo i
    Czapla nie ma uprawnień do takiego 'wywiadu' ani czynności 'operacyjnych'

    --
    Herbi
    05-01-2006 14:56:03

  • 12. Data: 2006-01-05 14:02:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Herbi napisał(a):

    > A kimże jest Czapla (bez obrazy Czapla) że ma pytać o takie sprawy
    > kogokolwiek?

    Mowilem o pytaniu w trybie "sugerujacym usuniecie zloma". :>

    > Gdyby Ciebie zapytał czapla czy posiadasz prawo jazdy, OC itp itd -
    > udzieliłbyś mu odpowiedzi czy spuścił na drzewo?

    Gdybym nie posiadal i widzial, ze on wie ze nie posiadam i on by mial do
    mnie jakies pretensje zwiazane z moimi jazdami samochodem (bez prawa
    jazdy) to poczulbym sie zastraszony i "przekonany" do pewnych ustepstw w
    stosunku do niego bo jak nie to on pojdzie na policje ;)

  • 13. Data: 2006-01-05 15:28:03
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-05 10:03 +0200, Użytkownik Czapla napisał :

    > Czy jest jakaś prawna możliwość pozbycia się tego magazynu sprzed domu? Sprzęt
    > na pewno nie ma przeglądu, wygląda tragicznie, dziury w blacharce na wylot, ale
    > tablice rejestracyjne i identyfikator ma. Roczny abonament na parkowanie w
    > strefie to jakieś 20 zł. - jest to więc najtańszy magazyn jaki można sobie
    > wyobrazić.

    To bedzie perfidne: usun tablice rejestracyjne i zadzwon po Straz Miejska:-)

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 14. Data: 2006-01-05 22:30:30
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Czapla napisał(a):

    > Nie, teraz już się boją, było dużo kontroli. Za łapóweczkę oczywiście załatwią,
    > ale podjechać trzeba, bo wyniki muszą wpisywać od ręki w komputer.

    Zdefiniuj 'teraz'. Ja wiem o kilku ktore w zeszlym roku podbijaly za 50
    zl bez zobaczenia samochodu na oczy.

    =^;^= [ k...@k...com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 15. Data: 2006-01-06 01:22:16
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    [edymon] wrote:

    > To bedzie perfidne: usun tablice rejestracyjne i zadzwon po Straz
    > Miejska:-)

    Albo kopnij w przedni zderzak i powiedz, ze Cie rozjechal na pasach,
    poczym zaparkowal samochod w krzakach...

    Jacek

  • 16. Data: 2006-01-06 08:27:31
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > To bedzie perfidne: usun tablice rejestracyjne i zadzwon po Straz Miejska:-)

    Chodziło o środki prawne...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 17. Data: 2006-01-06 08:32:26
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-06 09:27 +0200, Użytkownik Czapla napisał :

    > Chodziło o środki prawne...

    A staz miejska to nie srodki prawne? Tablice mogly sobie same
    "odpasc"...;>

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 18. Data: 2006-01-06 08:33:26
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Zdefiniuj 'teraz'.

    Ostatnie kilka lat.

    > Ja wiem o kilku ktore w zeszlym roku podbijaly za 50
    > zl bez zobaczenia samochodu na oczy.

    To powiadom prokuraturę :).
    W dużych miastach to nie przejdzie, bardzo się boją. Nikt nie będzie ryzykował
    odebrania licencji przez jakiś wrak. Kontrole stacji nasiliły się w związku z
    hurtową kradzieżą i legalizacją samochodów.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 19. Data: 2006-01-06 23:41:16
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    > Zbierzcie się w paru chłopa, zepchnijcie truchło wieczorem na jezdnie, a
    > potem zadzwońcie po policję albo/i straż miejską.
    > Będzie po kopocie

    dopiero się zaczną kłopoty
    bo następnego dnia w samochodzie czapli sie znajdzie betonowy kibel z parku
    wrzucony przez przednią szybę
    a następnego dnia zostanie wezwana straż miejska aby usunęła wrak czapli
    bo zagraża otoczeniu /ostre krawędzie/ :)))))))

    bez urazy facet wykorzystał durne przepisy i wara wam od niego
    tym bardziej że zostały wzięte pieniądze. nieważne ile ważne że wzięte i ma
    na to kwit.

    a do pawła, pojazdu nie widziałeś ale wiesz że to truchło
    brawo a teraz spójrz w lustro i zastanów się nad dobrodziejstwem
    eutanazji.......

    Varos

  • 20. Data: 2006-02-24 18:55:46
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

> [...]
    > wylot, ale
    > tablice rejestracyjne i identyfikator ma.
    zadzwoni do SM lub na policje o porzuconym samochodzie. Wyraznie opisze
    jego stan
    i koniecznie zapisz kto odbieral zloszenie. Jednynie to zmusza do
    jakikowliek dzialan

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka