  • 81. Data: 2004-12-29 21:07:31
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "chres37" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cqv4j1$9lu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > pamiętaj ja cię nie wyzwałem pierwszy
    > ty GNIDO POPAPRANA, uważaj żeby twoje dzieci nie trafiły na oddział
    > zamknięty szpitala dla obłąkanych - to się podobno przenosi w genach

    Gdyby moje dzieci miały geny choć w 50% podobne do twoich mendo,to sam bym
    utopił w wiadrze;)))

    Twoja kolej;)

    Leszek

  • 82. Data: 2004-12-29 22:03:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak pisałem - świadek podejrzanie plącze się w zeznaniach ;->

    Hehe, "sad sadem ale sprawiedliwosc musi byc po naszej stronie"

    :PPP

    j.

  • 83. Data: 2004-12-29 22:08:50
    Od: "news.tpi.pl" <c...@d...net.pl>

> [...]
    > wiadomości

    > Gdyby moje dzieci miały geny choć w 50% podobne do twoich mendo,to sam bym

    Proszę bardzo, poczytajcie sobie jak "pana" leszka lubią , jaki jest
    popularny ,a w szcególności dobre jest to:

    -Krawężnik. Nie obrażaj cepów

    -Wyjdź smarku z piaskownicy. Twoje posty świadczą o tobie.

    Wiadomości z wątku od 21 do 30

    Poprz. 10 Nast. 10
    Przejdź do [ Początku wątku | Końca wątku ]

    Wiadomość 21 w wątku
    Autor:Adam Płaszczyca (t...@o...pulapka-org.pl)
    Temat:Re: Kulig - dzisiejszy wyrok

    View this article only
    Grupy dyskusyjne:pl.misc.samochody
    Data:2004-12-26 14:04:53 PST

    On Fri, 24 Dec 2004 22:09:39 +0100, "Leszek" <l...@p...fm>
    wrote:

    >Otóż to właśnie. Tak niski wyrok sugeruje ewidentnie przyczynienie się
    >Kuliga.

    Uzasadnienie tegoż wyroku nie sugeruje, lecz jednoznacznie potwierdza,
    że kłamiesz.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555,

    Wiadomość 22 w wątku
    Autor:Leszek (l...@p...fm)

    Data:2004-12-27 01:41:28 PST

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał w
    wiadomości news:itcus0dqjj4pssjej63jcjm8n8pioh7nm9@4ax.com...

    > Uzasadnienie tegoż wyroku nie sugeruje, lecz jednoznacznie potwierdza,
    > że kłamiesz.

    Ty przygłupie tylko dzięki mnie dowiedziałeś się wogóle jaki jest wyrok.
    Boże, co za cep.

    LeszekWyślij odpowiedź do tej wiadomości

    Wiadomość 23 w wątku
    Autor:Adam Płaszczyca (t...@o...pulapka-org.pl)

    Data:2004-12-27 03:16:24 PST

    On Mon, 27 Dec 2004 10:41:33 +0100, "Leszek" <l...@p...fm>
    wrote:

    >Ty przygłupie tylko dzięki mnie dowiedziałeś się wogóle jaki jest wyrok.
    >Boże, co za cep.

    Leszku, przestań mówić do siebie :D
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555,
    http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/
    Wyślij odpowiedź do tej wiadomości

    Wiadomość 24 w wątku
    Autor:Leszek (l...@p...fm)

    Data:2004-12-27 03:51:51 PST

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał w
    wiadomości news:3kqvs0d0cpvg5al1fvps13jhj2mfj5hij7@4ax.com...

    > Leszku, przestań mówić do siebie :D

    Wyjdź smarku z piaskownicy. Twoje posty świadczą o tobie.Poza tobą każdy z
    grupowiczów potrafi czytać ze zrozumieniem i widzi żeś przygłup.

    --
    Pozdr
    Leszek

    Wiadomość 25 w wątku
    Autor:Adam Płaszczyca (t...@o...pulapka-org.pl)

    Data:2004-12-27 07:29:30 PST

    On Mon, 27 Dec 2004 12:51:50 +0100, "Leszek" <l...@p...fm>
    wrote:

    >Wyjdź smarku z piaskownicy. Twoje posty świadczą o tobie.Poza tobą każdy z
    >grupowiczów potrafi czytać ze zrozumieniem i widzi żeś przygłup.

    Leszku, po raz kolejny - przestań pisać do siebie. Albo przynajmniej
    zastosuj się do swych światłych rad.
    --

    Wiadomość 26 w wątku
    Autor:Leszek (l...@p...fm)

    Data:2004-12-27 12:49:44 PST

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał w
    wiadomości news:5ga0t05b404e1fdhh7va24cojdbi5th1oi@4ax.com...

    > Leszku, po raz kolejny - przestań pisać do siebie. Albo przynajmniej
    > zastosuj się do swych światłych rad.

    Tak, tak. Ignorania justis nocet i 3 na 2, cepie.Wyślij odpowiedź do tej
    wiadomości

    Wiadomość 27 w wątku
    Autor:Lincoln (l...@p...pl)

    Data:2004-12-27 09:15:35 PST

    > Wyjdź smarku z piaskownicy. Twoje posty świadczą o tobie.

    Oj swiadcza.... "Ty przygłupie tylko dzięki mnie dowiedziałeś się wogóle
    jaki jest wyrok.
    Boże, co za cep."

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    www.rajdy.jelenia.pl | www.rajdowy.prv.pl

    Wyślij odpowiedź do tej wiadomości

    Wiadomość 28 w wątku
    Autor:Adam Płaszczyca (t...@o...pulapka-org.pl)

    Data:2004-12-27 10:41:08 PST

    Wiadomość 29 w wątku
    Autor:Lincoln (l...@p...pl)

    Data:2004-12-27 11:01:07 PST

    > Krawężnik. Nie obrażaj cepów.

    Ja tam tylko zacytowalem Leszka;)

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    www.rajdy.jelenia.pl | www.rajdowy.prv.pl
    CH#19 Lincoln - Jelenia Góra | gg#1135336
    Fiat Tipo 1,4ie bordowy P.M.S. Edition

    Wyślij odpowiedź do tej wiadomości

    Wiadomość 30 w wątku
    Autor:Filip KK (k...@x...pl)

    Data:2004-12-27 21:10:26 PST

    Użytkownik Lincoln napisał:

    > Ja tam tylko zacytowalem Leszka;)

    Nastepnym razem ocenzuruj byki, bo oczy bola, dzieki ;)

    --
    \\ // Pozdrawiam
    \\ \\// // www.autogaleria.pl/tapety
    Wyślij odpowiedź do tej wiadomości

    Poprz. 10 Nast. 10
    Przejdź do [ Początku wątku | Końca wątku ]

    C2004 Google

    > Leszek

    begin 666 cleardot.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 84. Data: 2004-12-30 10:02:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z czego???????

    chocby z tego:

    Art 216 par. 2 kk. Kto znieważa inna osobę przy pomocy środków masowego
    komunikowania podlega karze grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia
    wolnosci do roku.

    i oczywiscie (przedewszystkim!) z tego:

    Kodeks Karny (Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r z późniejszymi zmianami):
    Art. 256: Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny
    ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych,
    etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    ====

    [ Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 28.03.2002, I KZP 5/02 (OSNKW
    2002/5-6/32): "Propagowanie, w rozumieniu art. 256 k.k., oznacza każde
    zachowanie polegające na publicznym prezentowaniu faszystowskiego lub
    innego totalitarnego ustroju państwa, w zamiarze przekonania do niego."]
    =====

    Panie sedzio to jest Troll, debil, przyglup, prosze go do KF wrzucic? :-)

  • 85. Data: 2004-12-30 10:03:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bo jego odpowiedź była chamska. A to grupa dyskusyjna więc wyraziłem
    swój
    > pogląd na ten temat. Może zabronisz?

    a jak to skomentujesz? :

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&hl=pl&lr=&selm=cnkj6o%24a2v%2
    41%40opal.icpnet.pl&rnum=30

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&hl=pl&lr=&selm=cnvm36%24psu%2
    41%40opal.icpnet.pl&rnum=22

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=30&hl=pl&lr=&selm=cniti4%24avg%2
    41%40opal.icpnet.pl&rnum=31

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=60&hl=pl&lr=&selm=clr08k%24c83%2
    41%40opal.icpnet.pl&rnum=68

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=120&hl=pl&lr=&selm=cfavph%24sii%
    241%40opal.icpnet.pl&rnum=122

    http://groups.google.pl/groups?q=+hitler+group:pl.so
    c.prawo+author:Leszek&hl=pl&lr=&selm=c82vuu%24bs%241
    %40opal.icpnet.pl&rnum=2

    P.

  • 86. Data: 2005-01-04 19:06:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Panie sedzio to jest Troll, debil, przyglup, prosze go do KF wrzucic? :-)

    To PAN Sędzia sam wyczyta z twoich postów, debilu;)

  • 87. Data: 2005-01-04 19:10:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a jak to skomentujesz? :
    >
    > http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&hl=pl&lr=&selm=cnkj6o%24a2v%2
    41%40opal.icpnet.pl&rnum=30

    Skomentuję tak, że twoja obecność na tej grupie daje uzasadnione
    podejrzenie, że jednak leki na schizofrenię zdrożały;)))

  • 88. Data: 2005-01-04 23:51:48
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Leszek <l...@p...fm> wrote:

    > Może to miłość?

    Pewnie tak - takie już są niektóre smarkule w tym wieku.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * GSM 0508878856
    Sorry, że trochę od tematu odbiegłam, ale cipka fajna jest. (C) GABi

  • 89. Data: 2005-01-04 23:57:04
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    matka zgwalconej <k...@n...pl> wrote:

    > daje temu zwyrodnialcowi

    W Polsce nie istnieje domniemanie niewinności?

    > nie życzę nikomu więc i ci panie JFK żebyś mógł sprawdzić mój punkt widzenia
    > i wątpie żebyś mógł lub był wstanie wyobrazic sobie co ja czułam i do tej
    > pory czuję , jeśli ten bydlak wpadłby w moje ręce zapewniam cie że wolałby
    > obydwie kary razem które wymieniłes niż to co ja bym mu zrobiła...

    Wtedy twoja córka miałaby matkę w więzieniu. Pomyśl, co lepsze.

    > Moja córka na jego widok doznała nie tylko szoku ale także histerii

    Pewnie, jak się chce kogoś wrobić, to spojrzenie w twarz zawsze będzie
    szokiem. Wybacz, ale na razie tak to wygląda.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * GSM 0508878856
    gophi jesteś nienetetyczny (C) TheDude o moim podejściu do netykiety

  • 90. Data: 2005-01-05 12:02:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    :-)

    > To PAN Sędzia sam wyczyta z twoich postów, debilu;)

    jestes zalosny..

    po za tym cokolwiek bym nie pisal nie uprawnia to nikogo do obrazania
    mnie w "MIEJSCU PUBLICZNYM".
    Sa dowody jest wina, i to takiego czlowieka interesuje a nie swiatopoglad
    i sposob wypowiedzi swiadka, oskarzyciela itp.

    P.