    From: plumtree <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zdjecia, umowa, prawo majatkowe
    Date: Mon, 21 Oct 2002 17:55:38 +0200
    Sender: j...@2...acn.waw.pl

    Mam pytanie:

    Jesli robilem zdjecia na podstawie umowy o dzielo, to czy kwota na ktora
    opiewa umowa jest jednoczesnie moim wynagrodzeniem za przekazanie praw
    majatkowych?
    Do umowy dolaczam Umowe o przekazanie autorskich praw majatkowych. Tam
    jest mowa o wynagrodzeniu. Czy mam wpisac tam kwote z umowy o dzielo - i
    to bedzie oznaczac wyplate tejze kwoty, czy tez umowa o dzielo i umowa o
    przekazanie autorskich praw majatkowych to dwie rozne, oddzielne umowy?
    A jezeli chce, zeby kwota na umowie o dzielo byla calkowita kwota mojego
    wynagrodzenia, to czy w umowie o przekazanie autorskich praw majatkowych
    mam zaznaczyc, ze przekazuje je nieodplatnie?
    Bede wdzieczny za sugestie/linki dot. tych kwestii

    plumtree