  • 1. Data: 2003-12-17 09:39:58
    Temat: Zazalenie ws. umorzenia sprawy karnej
    Od: "Witold" <w...@d...me>

    Mam problem w nastepujacej sprawie i prosze o
    porade:
    Prokurator umarza postepowanie ws. grozb karalnych
    pomimo bezspornych dowodow (tzn. jest nagranie na
    tasmie magnetofonowej) wiec poszkodowany sklada stosowne
    zazalenie ktore jest rozpatrywane przez sad rejonowy.
    Sad postanawia odrzucic zazalenie.
    Czy jest jakas wyzsza instancja gdzie mozna skierowac
    zazalenie? Co robic - jak napisalem dowody sa bezsporne.
    Dzieki,
    Witold.

  • 2. Data: 2003-12-17 15:29:56
    Temat: Re: Zazalenie ws. umorzenia sprawy karnej
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Witold wrote:

> [...]
    > zazalenie ktore jest rozpatrywane przez sad rejonowy.
    > Sad postanawia odrzucic zazalenie.
    > Czy jest jakas wyzsza instancja gdzie mozna skierowac

    Nie

    KG

  • 3. Data: 2003-12-17 15:32:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Witold rzecze:
    [..]
    > zazalenie? Co robic - jak napisalem dowody sa bezsporne.

    Ale adwokata nie zatrudniłeś, więc sobie możesz... co najwyżej
    pomarzyć o życiu w normalnym kraju.

    A tak swoją drogą to ktoś tu na grupie ostatnio strasznie się zaperzał,
    że on zgłosi na policję tego typu przestępstwo i będzie robił zadymy
    do skutku, heh ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 4. Data: 2003-12-17 18:56:34
    Od: "Witold" <w...@d...me>

    > Ale adwokata nie zatrudniłeś, więc sobie możesz... co najwyżej
    > pomarzyć o życiu w normalnym kraju.

    Fakt nie mialem ale zasiegnalem porady przed zawiadomieniem
    prokuratury czy grozby ktore mnie spotkaly kwalifikuja sie jako
    karalne. A oprocz tasm z nagranymi grozbami mam zaswiadczenie
    z obdukcji - tyle ze lekarz napisal na tym zaswiadczeniu ze w gre
    wchodzi naruszenie nietykalnosci a nie chec pozbawienia zycia.
    Wedlug mnie mozna mowic o nieuzasadnionej odmowie organow
    panstwa do scigania przestepstwa i wymierzenia kary. Moze rzecznik
    praw ofiar moglby tu pomoc, moze jakis sad nad chamami w Strasburgu ?
    Ma ktos moze kontakt do rzecznika ?
    Jak Rapaczynski ma gluche telefony to od razu cala Warszawa
    na bacznosc a tu jest rzetelnie udokumentowane przestepstwo i
    totalna olewka ....

  • 5. Data: 2003-12-17 19:30:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Witold rzecze:
    [..]
    > na bacznosc a tu jest rzetelnie udokumentowane przestepstwo i
    > totalna olewka ....

    Bo jesteś dla nich nikim, nic nie znaczysz, nie masz układów, znajomości,
    nic im nie masz do zaofiarowania.
    Jakbyś zatrudnił ustawionego adwokata to... o! już by była inna
    śpiewka.
    A tak to cierp ciało jakieś chciało.

    pozdrawiam
    Arek