  • 11. Data: 2010-11-06 07:19:25
    Temat: Re: Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 21:31:17 +0100, Stokrotka napisał(a):

    > Podobno pracownicy rozlewni piwa maj? prawo byae pod wp?ywem.

    Z tego co wiem to tak różowo nie jest, mogą być tylko organoleptyczni
    kontrolerzy jakości. W końcu picie piwa to ich praca.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2010-11-06 08:04:25
    Od: Marcin Stawny <m...@U...onet.pl>

    W dniu 2010-11-05 20:15, s...@v...pl pisze:
    > Czy, a jeśli tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
    > zarobkowej w stanie nietrzeźwości w zawodach, w których ten stan nie ma wpływu
    > na bezpieczeństwo?

    Artyści wszelkiej maści?

  • 13. Data: 2010-11-06 08:24:47
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2010-11-06 09:04, Marcin Stawny wrote:

    > Artyści wszelkiej maści?

    jak wszelkiej, to nie wiem. śpiewaczom czasem trochę odbija.

    gacek

  • 14. Data: 2010-11-06 09:24:50
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Stawny" <m...@U...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Artyści wszelkiej maści?
    Nie bardzo.
    Baletmistrz, balerina, akrobata cyrkowy - wykona po pijaku skok w złą stronę
    (np. w publiczność) i nieszczęście gotowe.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-11-06 09:47:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    p 47 napisał(a) :
    > Bardzo wiele dziesiątek lat temu, jeszcze na studiach doktoranckich
    > spędzałem wakacje w Szwajcarii i "załapałem" się tam na fuchę w browarze.
    > Istotnie pracownicy w czasie zmiany mogli wypić 12 , nie pamiętam już,
    > litrów, albo butelek piwa. Zresztą nie za darmo, ale za minimalna opłatą 20
    > rappów za litr (albo butelkę), którą to opłate wrzucali do puszki.
    > Większośc tę normę wypełniała;-),

    Półtora dziesiątki lat temu w Niderlandach, w dużej firmie, stał
    automat z napojami w puszkach. Jeden automat był z puszkami z piwem.
    I nikomu nie przyszło na myśl, że to coś złego.

    Zresztą Niderlandy to dziwny kraj :-) Tam Policja zatrzymywała
    gościa w samochodzie i następnego dnia w lokalnej gazecie była
    notka: "Policja zatrzymała Petera N., mieszkańca Amsterdamu,
    prowadzącego pojazd po użyciu alkoholu. Wobec kierowcy orzeczono
    zakaz prowadzenia pojazdów przez 8 godzin."
    Nie pomyliłem się - kara była w godzinach.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 16. Data: 2010-11-06 09:53:43
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Zbynek Ltd. napisal:
> [...]
    > zakaz prowadzenia pojazdów przez 8 godzin."
    > Nie pomyliłem się - kara była w godzinach.

    Gorszy był ostracyzm środowiskowy.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2010-11-06 17:19:20
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-06 00:02, p 47 pisze:
    > aLKOHOL OBNIŻA SPRAWNOŚC PSYCHOFIZYCZNA PRACOWNIKA, A WIĘC TAKŻE JEGO
    > WYDAJNOŚĆ, zwieksza ilość popełnianych błędów, a także
    > prawdopodobieństwo wypadku.
    > Dlatego tez pracodawca, który najmował sobie SPRAWNEGO pracownika MZ
    > słusznie ma prawo wyrzucić tego, który tej umowy nie dotrzymuje
    > przychodząc do pracy pijany.

    Powqiedz to na bawarii, tam piwo podaja w pracy jako napoje chlodzace i
    pije kazdy nie robiac z tego problmeu..

  • 18. Data: 2010-11-06 18:04:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    Czy, a jeśli tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
    zarobkowej w stanie nietrzeźwości w zawodach, w których ten stan nie ma wpływu
    na bezpieczeństwo?

    Można powiedzieć ksiądz.

  • 19. Data: 2010-11-06 20:02:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A jakaś ustawa, paragraf?

    Znasz ustawe albo pararaf, na mocy ktorego nie ma kary za chodzenie w
    czerwonych skarpetach w bialozolte pasy?

    > Istnieje jakiś wykaz zawodów za które prawo przewiduje karę,
    > lub wykaz takich, za które nie przewiduje?

    Nie istnieje. Podstawy prawnej nie podam, bo to tajemnica :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2010-11-08 22:30:04
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ustawa o pedałach im. posłanki ..... (no zapomniałem, tej z LSD)??

    -----