    From: "Zawisza" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zawarcie umowy E-mail
    Date: Fri, 27 Apr 2007 14:11:58 +0000 (UTC)

    Witam,

    firma X zaoferowała mi usługę. W trakcie korespondencji otrzymałem m.in. skan
    umowy jako załącznik oraz prośbe o wklejenie w emailu zwrotnym treści
    akceptacji umowy. Email odesłałem wklejając to co mi polecono. Jednak poźniej
    zorientowałem się o błędach w tej umowie.

    1. Nazwa zamiawiającego jest błędna (wynika to z tego iż usługa ta dotyczyła
    pewnej formy reklamy i nazwą w tej reklamie nie była faktyczna nazwa firmy
    NAZWA Imie Nazwisko ale Adres mojej strony www. W umowie w pole zamawiającego
    wpisano Adres mojej strony a nie faktyczną nazwę).
    2. Błędny numer Faksu.
    3. Błędny email w danych zamawiającego.

    ponaddto zauważyłem że treść jaką kazano mi wkleić posiada błąd:
    "Akceptuję warunki umowy nr. XXXXXXXXeszczenie reklamy w..." itd.
    czyli została mi przysłana treść w której bakuje po numerze spacji i poczatku
    słowa czyli "zami".

    Postanowiłem więc zrezygnować z tej usługi nie płacąc wymaganej wg umowy
    kwoty. Jednak nie znam dokońca prawa i nie wiem czy te fakty wystarczą aby
    nie denerwować się bo co jakiś czas kontaktuje się ze mną ta firma twierdząc
    stanowczo że umowa została zawarta a brak kilku znaków w akceptacji nie ma tu
    znaczenia. Prosze o pomoc.