eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZatrzymanie zaplaty a negatywne rozpatrzenie reklamacjiZatrzymanie zaplaty a negatywne rozpatrzenie reklamacji
  • Data: 2012-08-22 21:16:06
    Temat: Zatrzymanie zaplaty a negatywne rozpatrzenie reklamacji
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Jako przedsiebiorca (jednoosobowa dzial. gosp.) zawarlem z firma Netia
    promocyjna umowe o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych w postaci (w
    skrócie) dostepu do internetu i stalego adresu IP. W zwiazku z niewlasciwym
    dzialaniem uslugi zlozylem reklamacje, która Netia odrzucila wskazujac punkt
    regulaminu "ponosi odpowiedzialnosc jedynie w zakresie okreslonym w
    regulaminie" (w dalszej niewskazanej czesci mowa jest o zobowiazaniu z
    umowy).
    Nie zgadzam sie z takim rozstrzygnieciem reklamacji, poniewaz Netia
    zobowiazala sie do swiadczenia uslugi w umowie a w swoim regulaminie nie
    publikuje szczególów korzystania ze swoich uslug.

    Kiedy zlozylem reklamacje nie informujac Netii wstrzymalem platnosci od
    zgloszenia niedzialania az do jej uruchomienia (teraz place) w nadziei, ze
    reklamacja zostanie uwzgledniona chociaz w jakiejs czesci. Niestety tak sie
    nie stalo. Teraz w zwiazku z otrzymaniem grozby blokady uslug "ze wzgledu na
    zaleglosci" chcialbym poinformowac Netie o zatrzymaniu tej zaplaty by
    zabezpieczyc realizacje dalszej czesci uslugi.

    Czy ktos móglby rozjasnic mi troche stan prawny, tj czy takie postepowanie
    stanowi jakiekolwiek zabezpieczenie i czy to sie w ogóle "kupy trzyma" w
    sensie winy Netii.

    Cala sprawa wyglada tak z powodu zachowania Netii. Kiedy zauwazylem
    niedzialanie uslugi podjalem starania o jej naprawienie przez kontakt z
    biurem obslugi klienta i póltoragodzinna (!) rozmowe z konsultantami, którzy
    nie potrafili poprawic konfiguracji dostarczanego przez Netie urzadzenia,
    wiec zakonczylem kontakt zlozeniem reklamacji z przydzieleniem numeru
    sprawy. "Konsultacje" wskazywaly jasno, ze ta usluga nie dzialala od samego
    poczatku uruchamiania. Przez mniej wiecej 3 miesiace sprawa nie zajmowalem
    sie a zadnego kontaktu ze strony Netii nie bylo, wiec w koncu przygotowalem
    i wyslalem pismo odwolujace sie do zlozonej reklamacji. Jednoczesnie w
    systemie elektronicznym poprosilem o szybkie udzielenie odpowiedzi na nia i
    w tymze systemie elektronicznym otrzymalem odpowiedz, ze reklamacja zostala
    anulowana przez pracownika oraz, ze usluga zostala uruchomiona (poprawiona
    tak, ze faktycznie stwierdzilem jej dzialanie), czyli z bezczynnosci Netii
    usluga nie dzialala kolejne 3 miesiace. Potem dostalem poleconym negatywne
    rozpatrzenie wydaje sie wlasciwej reklamacji z tym odwolaniem do regulaminu
    i podpierajace sie nowym terminem (dawno minelo ustawowe 30 dni na
    udzielenie odpowiedzi).

    Jesli w tej sprawie jest moja slusznosc to sklonny jestem zatrudnic
    prawnika, ale chcialbym najpierw rozszerzyc swoje horyzonty. Tak, ze dzieki
    za wszelkie uwagi.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1