  • 51. Data: 2010-10-16 19:36:27
    Temat: Re: Zatrzymanie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:i9cuhg$mp7$1@news.onet.pl...

    > pszecie ustne jest zgłoszenie telefoniczne:O)

    Proszę, zajrzyj do ustawy. Telefonicznie, to możesz zgłosić interwencję.

    > zresztą mniejsza o nie, pszeszukanie czy będzie ustne czy pisemne
    > protokołu
    > wymaga, koniec kropka:O)

    No właśnie nie i w tym problem, że tego nie wiesz, a argumenty merytoryczne
    zastępujesz inwektywami.

  • 52. Data: 2010-10-18 16:44:40
    Od: "Pa,paSmurf" <b...@i...pl>

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał :
    > No właśnie nie i w tym problem, że tego nie wiesz, a argumenty
    > merytoryczne zastępujesz inwektywami.

    jak nie jak tak, siejesz ciemnotę i gadasz od rzeczy, zamiast podać jakeis
    argumenty to urzywasz "inwektyw", jak ci się podsunie argumenty pod nos to
    to samo, niech zgadnę jesteś psiną robiącą w propagandzie?:O)

  • 53. Data: 2010-10-18 18:17:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pa,paSmurf" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > argumenty to urzywasz "inwektyw", jak ci się podsunie argumenty pod nos
    > to samo, niech zgadnę jesteś psiną robiącą w propagandzie?:O)

    A miałem nadzieję, że napiszesz coś konstruktywnego :-) Z mojej strony EOT,
    przynajmniej z Tobą.