    From: Rafik <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zastrzezony znak towarowy, a domena - prosba o porade
    Date: Tue, 21 Feb 2006 01:15:56 +0100

    Witam wszystkich grupowiczow.

    Mam takie dosc istotne dla mnie zapytanie. Mianowicie udalo mi sie
    zarejestrowac domene .pl oraz com.pl, ktora jest znakiem
    towarowym pewnego dosc znanego produktu. Widocznie ktos w firmie, ktora
    produkuje dana rzecz zapomnial przedluzyc rejestracje tej nazwy, a ja
    akurat trafilem na to w odpowiednim czasie(calkowicie przypadkowo).
    Domena jest zarejestrowana na osobe fizyczna i calkowicie nieuzywana do
    jakiegokolwiek celu(na stronie jest tylko formularz kontaktowy) - po
    prostu jest juz zarejestrowana na moje nazwisko.
    Wiec pytam was ekspertow. Czy bede mogl ja odsprzedac dalej czy tez bede
    musial zwrocic domene jej poprzedniemu wlascicielowi? Jakich moge sie
    spodziewac konsekwencji tego posuniecia? Poradzcie mi jak mam sie w tej
    sytuacji zachowac bo jestem mlodym i niedoswiadczonym czlowiekiem... :-)
    Moze powinienem sie zwrocic z ta sprawa do jakiegos powaznego radcy
    prawnego? Wszak domena ta wydaje sie byc dosc duzo warta.

    Pozdrawiam wszystkich i z gory dzieki za wszelkie info.
    Rafal

    PS
    Dodam jeszcze ze domeny net.pl, org.pl oraz com sa wlasnoscia tej firmy.