    From: "Zi3lu" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaskarzenie ustawy
    Date: Sat, 8 Apr 2006 22:33:08 +0200

    Witam.
    Borykam sie z takim problemem.
    Bliska mi osoba zostala jakis czas temu tymczasowo aresztowana na podstawie
    pomowien swiadka koronnego.Pomowienia oczywiscie sa wyssane z palca,ten sam
    swiadek pomowil juz wiele osob ktore po jakims czasie zostaly
    uniewinnione.Czy ktos moze mi podpowiedziec do kogo moglbym napisac jakas
    petycje odnosnie aresztowania,zeby ktos sie tym zainteresowal?Myslalem o
    Helsinskiej Fundacji Praw Czlowieka.Wczesniej wyslalem juz pisma do Ministra
    Sprawiedliwosci,Rzecznika Praw Obywatelskich i kliku poslow.Oczywiscie bez
    odpowiedzi.
    Po drugie chcialem sie zapytac jaka jest i czy jest w ogole mozliwosc
    zaskarzenia takiej ustawy przez zwyklych szarych ludzi(jakis wniosek
    podpisany przez okreslona liczbe osob)
    I jakie sa mozliwosci skarzenia sie do instytucji europejskich?
    Z gory bardzo dziekuje za odpwoiedzi,ewentualnie linki do stron gdzie moge
    na ten temat poczytac.