  • 131. Data: 2010-09-05 23:18:29
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2010-09-06 01:00, Jotte wrote:
    > Za moją darowiznę dla Józka Józek musi płacić podatek, a klecha nie.

    przekraczasz 4 tys zl w darowiznach dla księdza?
    tak czy siak by nie zapłacił.

  • 132. Data: 2010-09-05 23:26:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i618g1$1p0$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > No to jak najbardziej logicznie było.
    Eee tam...

    > To wiele ułatwia.
    Komu?

    > No właśnie. Z tego powodu wolę, by się dzieci nie plątały bez istotnego
    > powodu.
    To żaden problem.

    > Albo wszystkie :-)
    Ani trochę. Tak się nie da.

    > Kurcze, wychodzi na to, że tak.
    Wyszłoby na to, że jako naród jesteśmy bandą kretynów.
    Z dawna to czuję, ale irracjonalnie odsuwam od siebie tę myśl...

    --
    Jotte

  • 133. Data: 2010-09-05 23:27:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-06 01:08, Robert Tomasik pisze:

    > Bo mnie komunalny kojarzy się z tym na którym umarli (np. bezdomni)
    > chowani są na koszt państwa!

    > Teraz rozumiem. U nas akurat Komunalny jest najbardziej dystyngowany :-)

    Komunalny to chyba bez krzyża na nagrobku?

    Jak chcesz to Ci pokażę psi cmentarz (zdjęcie) na którym jest pochowana
    moja psinka.
    Ma pomniczek robiony na zamówienie u kamieniarza, czyli normalny pomnik
    z płytą, tylko oczywiście bez krzyża.

    --
    animka

  • 134. Data: 2010-09-05 23:28:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2010-09-06 01:17, Robert Tomasik wrote:

    > Kurcze, wychodzi na to, że tak.

    dosyc pozno do tych wnioskow doszedles.
    przy czym unia akurat tez tego nie zrobi, bo ma to gdzies. nie lezy to w
    jej interesie. im ciemniejszy i glupszy narod tym latwiej mu odpady
    poprodukcyjne upchnac.

    polacy potrafia zjednoczyc sie tylko w jednym momencie. na pospolite
    ruszenie.
    kiedys o pospolite ruszenie bylo latwiej, bo najpierw byli turcy, potem
    ruscy, potem niemcy, potem znowu ruscy.
    teraz powodow do pospolitego ruszenia nie ma, wiec na jakikolwiek
    rozsadek w najblizszych 100 latach bym nie liczyl. no chyba, ze na
    chinczykow jeszcze mozna liczyc.

  • 135. Data: 2010-09-05 23:33:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Komu?

    Wszystkim.

    > To żaden problem.

    Rzecz gustu, a nad tym się nie dyskutuje.

    > Ani trochę. Tak się nie da.

    CZemu nie?

    > Wyszłoby na to, że jako naród jesteśmy bandą kretynów.
    > Z dawna to czuję, ale irracjonalnie odsuwam od siebie tę myśl...

    Ja już przesłałem :-)

  • 136. Data: 2010-09-05 23:35:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2010-09-06 01:26, Jotte wrote:
    > Wyszłoby na to, że jako naród jesteśmy bandą kretynów.

    a to akurat zostało już dawno udowodnione przez kochanowskiego.
    i z pokolenia na pokolenia dowód jest ponawiany.

  • 137. Data: 2010-09-05 23:35:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-06 01:10, Ikselka pisze:

    > Wiesz, mnie to akurat po śmierci raczej nie będzie obchodziło, gdzie będę
    > pochowana. Teraz natomiast ma dla mnie znaczenie jedynie to, aby stało się
    > to jak najpóźniej, natomiast miejsce jest mi najzupełniej obojętne ;-)

    A mnie taka palma odbiła, że powiedziałam rodzinie, że chcę być
    spopielona i pochowana w urnie (żeby mnie robaki nie oblazły).
    I cały czas o tym myśląc poinformowałam bratanicę, że w razie czego ma
    przypilnować córkę, żeby nie zrobila czegoś w/g własnego widzimisię.
    Kiedy umre to jest mi to obojętne, jakoś śmierci się nie boję. Co ma być
    to będzie.
    Chciałabyś żyć 90, 100 lat i więcej? Bo ja nie.

    --
    animka

  • 138. Data: 2010-09-05 23:42:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i619e3$3se$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Wszystkim.
    Z pewnością nie wszystkim.
    Ja jakoś nie mogę zaakceptować myśli, że naśladowanie Roberta Tomasika coś
    mi ułatwi.
    Sorry, Corky.

    > Rzecz gustu, a nad tym się nie dyskutuje.
    Gusta może nie podlegają dyskusji, ale podlegają ocenie.

    > CZemu nie?
    Z racji treści i założeń.

    ?

    --
    Jotte

  • 139. Data: 2010-09-05 23:43:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > dosyc pozno do tych wnioskow doszedles.

    Czemu późno? Od początku byłem zwolennikiem i to właśnie dokłądnie z tego
    powodu.

    > przy czym unia akurat tez tego nie zrobi, bo ma to gdzies. nie lezy to w
    > jej interesie. im ciemniejszy i glupszy narod tym latwiej mu odpady
    > poprodukcyjne upchnac.

    Ale nie pozwolą, by wydatkowano na to środki publiczne.

    > polacy potrafia zjednoczyc sie tylko w jednym momencie. na pospolite
    > ruszenie.
    > kiedys o pospolite ruszenie bylo latwiej, bo najpierw byli turcy, potem
    > ruscy, potem niemcy, potem znowu ruscy.

    Teraz mamy przeciwników wiady :-)

    > teraz powodow do pospolitego ruszenia nie ma, wiec na jakikolwiek
    > rozsadek w najblizszych 100 latach bym nie liczyl. no chyba, ze na
    > chinczykow jeszcze mozna liczyc.

    Oby nie było powodów.

  • 140. Data: 2010-09-05 23:44:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > Teraz rozumiem. U nas akurat Komunalny jest najbardziej dystyngowany :-)

    Komunalny to chyba bez krzyża na nagrobku?

    krzyże.

[...]

    Widziałem w naturze.