    From: "nexus6" <v...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zasilek dla bezreobotnych po liwkidacji firmy
    Date: Mon, 26 Jun 2006 04:17:48 +0000 (UTC)

    Mam takie pytanko, rok temu przyslugiwal mi zasilek dla bezrobotnych, z
    ktorego skorzystalem, nastepnie po uplywie pol roku przstalem sie stawiac
    w "posredniaku" co skutkowalo wyrejestrowaniem mnie jako bezrobotny. W miedzy
    czasie zalozylem firme. Jest to nowa firma wiec place tez mniejsze stawki zus.
    Tak sie teraz zastanawim, co by sie stalo gdybym zamknal firme po polrocznym
    okresie, czy znowu by mi przyslugiwal zasilek w pelnym wymiarze? Placac
    obecnie okolo 280 pln do zus, po pol roku teoretcznie moglbym dostawac przez
    kolejne pol roku zasilek w wysokosci prawie 450 pln. Czy to jest wogole
    mozliwe?