-
1. Data: 2003-03-17 15:16:12
Temat: Zapytanie o nierzetelnosc firmy - sr. dlugie
Od: "Arczi" <a...@p...com>
Witam serdecznie
Zaczne od poczatku.
Zakupilem laptopa na moja firme droga wysylkowa z firmy, hmm powiedzmy XXX.
Zazyczylem sobie fakture VAT, obiecano 3 miesieczna gwarancje.
No i coz, laptop przyszedl i owszem, w dobrym stanie, podczas pobieznej
analizy przy kurierze wydawalo sie ze wszystko jest ok. Jednakze w
zamowieniu, a raczej w wymianie oferty poprzez maila, ustalone byly inne
parametry komputera w porownaniu z tym co dostalem. Roznice sa dosc znaczne
(dysk 4 GB zamiast 6 GB, brak sieciowki, procesor Celeron 400 zamiast
Pentium 400) no i brak fakturki a takze 3 miesiecznej gwarancji.
Po zgloszeniu tego faktu osobie za to odpowiedzialnej dowiedzialem sie ze
poprzez niedopatrzenie nie zostaly wyslane brakujace rzeczy. Obiecano
przyslac w ciagu kilku dni, i jak nietrudno zgadnac ja dotad nic nie doszlo
(2 tygodnie). Po kilku dniach twierdzono ze przesylka zostala przeslana na
pewno, ale nie chce mi sie w to wierzyc.
Co w takiej sytuacji moge zrobic ?
Posiadam list przewozowy z pieczatka firmy zlecajacej, maile dotyczace
oferty, telefon i nazwisko tej osoby. Jest to troszke daleko ode mnie, tak
wiec dojazd pozostawiam jako ostatecznosc.
Domyslam sie ze zdaza sie to dosyc czesto, niestety, jednak mam z czyms
takim doczynienia poraz pierwszy :(
Za wszelkie informacje mogace mi dopomoc serdecznie dziekuje.
Pozdrawiam
Arczi
---
Poczta sprawdzona programem antywirusowym AVG
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.461 / Virus Database: 260 - Release Date: 2003-03-10