  • 11. Data: 2012-02-12 19:34:06
    Temat: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    Od: arturs <n...@m...mnie.tu>

    Ale czemu nie podać im hasła?
    Panie władzo - hasło jest "Ala ma kota"..
    Nie pasuje? Niemożliwie, wczoraj pasowało..
    Że niby ja nie chcę podać.. przecież podaję..
    aaaa.. już wiem.. "ALA MA KOTA".. pasuje..
    no tak było dużymi.. że tam jest linux i nic więcej? no jest.. przecież
    mówiłem..

    O ile dobrze pamiętam to TrueCrypt ma możliwość stworzenia ukrytej
    partycji - w zależności jakie hasło podasz to się uruchomi coś innego ;)

  • 12. Data: 2012-02-12 20:57:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    arturs napisał(a) :
    > O ile dobrze pamiętam to TrueCrypt ma możliwość stworzenia ukrytej
    > partycji - w zależności jakie hasło podasz to się uruchomi coś innego ;)

    O ile pamiętam, to nie można utworzyć ukrytej partycji na
    zarekwirowanym komputerze ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 13. Data: 2012-02-12 21:51:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > O ile pamiętam, to nie można utworzyć ukrytej partycji na
    > zarekwirowanym komputerze ;-)

    ale ona jest już utworzona...

    a tam jest linux, legalny darmowy system.

  • 14. Data: 2012-02-12 21:54:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "InzMam" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Nie ma najmniejszego znaczenia, czy odmówisz podania hasła, czy powiesz, że
    zapomniałaś. Jeśl inie uda się hasła złamać, to i tak Ci nikt zarzutu nie
    postawi. Jeśli zostanie złamane, to powód niepodania hasła pozostaje bez
    znaczenia. Mozesz jeszcze podać inne hasło i się upierać, ze to właściwe.

  • 15. Data: 2012-02-12 22:41:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > znaczenia. Mozesz jeszcze podać inne hasło i się upierać, ze to właściwe.

    tutaj, w Polsce

    ale podczas wyprawy z laptopem do stanow czy uk to juz zupelnie inna bajka

    mozna np trafic do czubkow i dostac 9 miesiecy

    http://www.theregister.co.uk/2009/11/24/ripa_jfl/

  • 16. Data: 2012-02-13 00:56:45
    Od: "Azotox" <p...@y...com>

> [...]
    > Witam.
    > Mam konkretne pytanie.
    > Sprawa typowa. Podejrzenie posiadania nielegalnego oprogramowania o
    > znacznej
    > wartości. Policja robi przeszukanie, nic nie znajduje, konfiskuje
    > komputer.
    > Komputer zabezpieczony TrueCryptem, hasło 50 znaków, niesłownikowe,
    > mieszane,
    > szanse na złamanie zerowe. Policja wzywa na przesłuchanie w charakterze
    > podejrzanego i domaga się wydania hasła. Czy w tej sytuacji lepiej jest:

    oczywiście, że tak.
    masz prawo do prywatności i do obrony.
    jak są tacy mądrzy, niech to sami złamią.

    azotox

  • 17. Data: 2012-02-13 01:16:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > bajka
    >
    > mozna np trafic do czubkow i dostac 9 miesiecy

    Jesteśmy w Polsce.

  • 18. Data: 2012-02-13 01:17:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >W dniu 2012-02-12 12:25, InzMam pisze:
    > [..]
    >
    > Nie ma to żadnego znaczenia czy powiesz, że nie pamiętasz czy odmówisz
    > odpowiedzi.
    >
    > Wyroczek i tak już masz zaklepany, policja bardzo potrzebuje komputerów.

    Policja nigdy nie otrzyma takiego komputera, albowiem Sad orzeka
    zniszczenie urządzenia.

  • 19. Data: 2012-02-13 06:11:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "arturs" napisał w wiadomości grup
    > O ile dobrze pamiętam to TrueCrypt ma możliwość stworzenia ukrytej partycji -
    > w zależności jakie hasło podasz to się uruchomi coś innego ;)

    Tylko, że traci się dużo GiB.

  • 20. Data: 2012-02-13 08:52:13
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Za latwe haslo - same gwiazdki ;-)

    Cholera jasna, czyżbyś miał takie samo hasło jak ja?!?!