  • 1. Data: 2003-04-11 06:19:55
    Temat: Zapłata po zakończeniu !!!
    Od: b...@o...pl

    Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć adwokata, który podejmie się odzyskania moich
    pieniędzy ze spółki, którą prowadziłem razem ze szwagrem.Mój szwagier 3 lata
    temu odciął mnie od firmy i nie oddał mi pieniędzy (mojego wkładu i
    zysku ).Szukałem adwokata który by się tym zajął, ale wszyscy chcą pieniądze z
    góry , a ja nie mam ani grosza, bo wszystko co miałem włożyłem w firmę .
    Szwagier o tym wie że nie stać mnie na adwokata i nie rozlicza się ze mną .
    Proszę was o pomoc !!!!