  • 1. Data: 2004-01-19 22:29:00
    Temat: Zapewnienie spadkowe
    Od: "irenka" <i...@w...pl>

    Witam!

    Mam za dwa dni rozprawę sądową dot. stwierdzenia nabycia spadku na podstawie
    ustawy. W trakcie rozrawy muszę złożyć zapewnienie spadkowe. Mam pytanie w
    jakiej formie takie zapewnienie mam złożyć ustnie czy pisemnie?

    Pozdrawiam
    Irenka

  • 2. Data: 2004-01-20 13:11:39
    Temat: Re: Zapewnienie spadkowe
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    irenka wrote:

> [...]
    > pytanie w jakiej formie takie zapewnienie mam złożyć ustnie czy pisemnie?

    Pani wypowie, protokulantka zaprotokoluje.....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-20 15:29:38
    Od: "Michał Siarkiewicz" <e...@g...pl>

    Użytkownik "irenka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustawy. W trakcie rozrawy muszę złożyć zapewnienie spadkowe. Mam pytanie w
    > jakiej formie takie zapewnienie mam złożyć ustnie czy pisemnie?

    Zapewnienie składa się ustnie, a Wysoki Sąd je przyjmuje i jest zapisywane
    do protokołu. Art. 671 kodeksu postępowania cywilnego

  • 4. Data: 2004-01-20 19:53:11
    Od: "irenka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Siarkiewicz" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > Zapewnienie składa się ustnie, a Wysoki Sąd je przyjmuje i jest zapisywane
    > do protokołu. Art. 671 kodeksu postępowania cywilnego

    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    Irenka