  • 1. Data: 2007-02-18 19:09:28
    Temat: Zamówienia publiczne
    Od: "Tomek" <r...@W...gazeta.pl>

    Jednostka samorządu terytorialnego ogłosiła przetarg na usługę,
    w trakcie jej wykonywania okazało się, że zakres prac do wykonania jest o
    25% większy od podanego w SIWZ, oczywiście urzędnicy o podpisaniu aneksu do
    umowy nie chcieli słyszeć. Usługa została wykonana, urząd zapłacił, jednak
    nadwyżka prac pochłonęła zakładany zysk. Czy mogę jakoś walczyć o dodatkowe
    pieniądze?

  • 2. Data: 2007-02-18 20:25:18
    Temat: Re: Zamówienia publiczne
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    Umowa na ryczałt jak mniemam? (tzn cena ryczałtowa?)
    Pozdr
    smiechu

  • 3. Data: 2007-02-18 20:30:20
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    smiechu <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Umowa na ryczałt jak mniemam? (tzn cena ryczałtowa?)
    > Pozdr
    > smiechu

    Tak, ale cena w ofercie podana była na podstawie danych ze specyfikacji,
    a jak się okazało przedmiot zamówienia został źle określony

  • 4. Data: 2007-02-19 17:12:36
    Od: zyli <z...@p...onet.pl>

    wrote:

    > Tak, ale cena w ofercie podana była na podstawie danych ze specyfikacji,
    > a jak się okazało przedmiot zamówienia został źle określony

    W siwz określono przedmiot zamówienia - szczegółowo opisano zakres do
    wykonania.
    Ty podałeś cenę za zakres opisany w siwz.
    To po co robiłeś co innego?
    A wcześniej: dlaczego po zapoznaniu się z siwz nie sprawdziłeś tego na
    miejscu? Stwierdziłbyś że siwz jest skopany i albo byś go oprotestował albo
    przestałbyś się interesować tym tematem.
    Niewesoło to teraz wygląda.
    Tym bardziej że robotę już wykonałeś, a gmina zapłaciła.

  • 5. Data: 2007-02-21 20:47:22
    Od: Robert Steward <b...@a...pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > nadwyżka prac pochłonęła zakładany zysk. Czy mogę jakoś walczyć o dodatkowe

    IMHO pozamiatane:-(
    umowa zrealizowana, kasa wypłacona

    pozdr, R

    --