  • 1. Data: 2002-11-29 23:53:08
    Temat: Zamiana mieszkania ZGM na ZGM.
    Od: "TPI" <k...@i...pl>

    Witam!!!
    Problem jest dość bolesny; otóż jestem zameldowany i mieszkam w nowym bloku
    należącym do ZGM. Razem ze mną na 50 m2 jest zameldowany mój wujek, który od
    niedawna jest najemcą. Wujek nigdy za mną nie przepadał a teraz, od śmierci
    Babci (która dotąd była najemcą) zaczął kombinować jak mnie usunąć z lokalu.
    Jego zamysł polega na tym, iż chce zamienić aktualny lokal na inny lokal w
    ZGM, na który to ZGM wyraziłby zgodę na WYKUP
    Pytania mnie dręczą następujące:
    -czy może dokonać takiej zamiany bez mojej zgody?
    -co się stanie ze mną tzn. z moim meldunkiem jeżeli zamiana dojdzie do
    skutku?
    -czy jeżeli zamiana i wykup dojdą do skutku a ja powiedzmy zostanę do niego
    przemeldowany z urzędu to czy będzie mi mógł ustalić dowolny czynsz??

    Ps.
    Kolorytowi sprawie nadaje fakt, ż wujek od 10 lat mieszka w USA i posiada
    amerykański paszport. Czy w związku z tym ZGM mógł z nim zawrzeć prawomocną
    umowę najmu?? (ZGM o tym fakcie nie wie)

    P O M O C Y ! ! ! ......