  • Data: 2005-09-01 11:24:23
    Temat: Zameldowanie a odpowiedzialnosc materialna
    Od: "Raszpel" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem od kilkunastu lat zameldowany w mieszkaniu spoldzielczym,
    ktorego
    glownym najemca jest moj ojciec. Nie mieszkam tam od dobrych kilku lat,
    ale staly meldunek wciaz mam (nie jestem zameldowany nigdzie indziej).
    Aktualnie okazalo sie, ze sa spore zaleglosci w czynszu (kwota rzedu
    kilku tysiecy zlotych) oraz w oplatach za prad i telefon.

    Moje pytanie jest nastepujace. Czy ja jako osoba nie bedaca glownym
    najemca lokalu, a posiadajaca w nim stale zameldowanie, jestem w
    jakikolwiek sposob odpowiedzialny za wspomniane zaleglosci finansowe?
    Czy spoldzielnia moze ode mnie wymagac splaty zaleglosci? Jak wyglada
    sprawa z energetyka i TP?

    --
    Raszpel