  • 1. Data: 2003-07-18 17:02:36
    Temat: Zalegle zsumowane odsetki
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Witajcie

    Tepsa przyslala do mnie papierek do zaplacenia, na ktorym sa
    wyszczegolnione i zsumowane odsetki z 10 ostatnich miesiecy.

    W jednym miesiacu bylo 40gr w innym ponad zlotowke.
    Uzbieralo sie tego na prawie 9 zl.
    Placic, czy zlac taka forme sumowania odsetek?
    Maja do tego prawo?
    Tylko nie piszcie mi o placeniu rachunkow, bo ja mam argument w postaci
    braku rabatu za nieczynny telefon z ich winy przez kilkadziesiat godzin
    w ciagu roku.

    zyga
    --
    Zygmunt M. Zarzecki

    then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with
    Bass Boost and all the music is free. - unknown