  • Data: 2008-01-17 23:57:04
    Temat: Zakup mieszkania z agentem, a
    Od: h...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Wlasnie mam zamiar ogladac pewne mieszkanie z ogloszenia wystawionego
    przez agencję. Prawdopodobnie będę musiał zawrzeć umowę z agencją, że
    nie będę kupował tego mieszkania poza nimi i że dostaną 3%prowizji +
    vat.

    Mam takie pytania:
    - czy ma ktos moze przykladowy tekst takiej umowy?
    - czy sa jakiekolwiek przeciwskazania, zebym po podpisaniu takiej
    umowy (np. w mieszkaniu, po jego obejrzeniu) poprosil o telefon
    wlasciciela, bo chcialbym sie osobiscie z nim spotkac w ciagu dnia (a
    nie w nocy jak jestem umowiony przez agenta) i chcialbym spokojnie
    sobie mieszkanie obejrzec i poczuc sie w nim (bez aury owego agenta,
    sam na sam z wlascicielem).

    Jakby nie bylo umowa mnie z agencją juz bedzie wiązala wiec osobiscie
    nie widze przeciwskazan. Nawet powiedzialbym, ze ulatwiam prace
    agencji bo nei musza za mną latać... pytanie czy jest mozliwe zeby
    takich kontaktow zabronila (ale to chyba niezbyt zgodne z prawem, w
    koncu moze chce pogadac o życiu przy kawce z wlascicielem :) ).
    Ostatecznie moge go nawet zdybać poźniej pod blokiem... też żaden
    problem.

    Trochę mam obawy przed taką bezposrednią prosbą o telefon... ale moze
    nie mam o co ?

    pozdrawiam

    Paweł M.