  • 1. Data: 2008-04-18 08:33:59
    Temat: Zakup auta na FV a współwłaściciel.
    Od: "Gorgos" <g...@o...pl>

    Witam. Niedawno kupilem auto zarejestrowane w Polsce do firmy (S.C) na
    fakture VAT. W dowodzie rejestracyjnym figuruje 2 wspolwlascicieli. Obaj sa
    wspolnikami w spolce. Fakture sprzedazy podpisal jedynie jeden z nich - ten
    figurujacy w dowodzie rejestracyjnym jako wspolwlasciciel. I tu zaczynaja
    sie schodki poniewaz przy probie rejestracji baaardzo milee panie w WK
    zadaja ode mnie 2 poswiadczonych wpisow do ewidencj obu wspolnikow
    (przedstawilem im tylko wpis osoby ktora podpisala fakture). Czy powyzsza
    faktura stanowi w swietle prawa dowod wlasnosci pojazdu? Z gory dziekuje za
    odpowiedz. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-04-18 08:40:03
    Temat: Re: Zakup auta na FV a współwłaściciel.
    Od: "Gorgos" <g...@o...pl>

    Przepraszam za zaśmiecanie grupy ale 2 razy wysyłając posta przez Google
    dostałem informację o błędzie.

  • 3. Data: 2008-04-18 10:57:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gorgos pisze:
    > Przepraszam za zaśmiecanie grupy ale 2 razy wysyłając posta przez Google
    > dostałem informację o błędzie.

    To nie używaj tego badziewia - tylko jakiegoś normalnego czytnika
    usenetowego.

  • 4. Data: 2008-04-18 16:01:01
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > To nie używaj tego badziewia - tylko jakiegoś normalnego czytnika
    > usenetowego.

    Aleś mu pomógł! No no...

    Szolek

  • 5. Data: 2008-04-18 23:03:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Apr 2008, Gorgos wrote:

> [...]
    > sie schodki poniewaz przy probie rejestracji baaardzo milee panie w WK
    > zadaja ode mnie 2 poswiadczonych wpisow do ewidencj obu wspolnikow

    Ja tak z ciekawości - a jaka jest podstawa prawna do żądania wpisu do
    ewidencji *w ogóle*? Przecież rejestruje się zmianę właściciela, a czy
    ta czynność cywilnoprawna jest gospodarcza (i podlega pod VAT) czy
    dotyczy własności osobistej (i podlega pod PCC) to już raczej nie sprawa
    UM/UG. Mylę się?

    pzdr, Gotfryd