  • Data: 2003-12-03 10:50:33
    Temat: Zakladanie dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Od ktorego momentu podczas zakladania dzialalnosci mozna juz zawierac umowy
    i kupowac na fakture ? Majac wpis do rejestru i REGON z urzedu
    statystycznego moge juz chyba podpisac umowe najmu ? Tak samo fakture majac
    wpis, REGON i NIP (zakladam ze NIP zostal nadany juz wczesniej) mozna
    wystawic na mnie ? Czy moje przypuszczenia sa sluszne ? Oczywiscie wszystkie
    dokumenty maja date pozniejsza, gdy juz firma wpelni zacznie funkcjonowac,
    bedzie zalatwiony ZUS i urzad skarbowy.