eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻądanie zwrotu kosztówprzesyłki pobraniowejŻądanie zwrotu kosztówprzesyłki pobraniowej
  • Data: 2009-11-06 07:45:01
    Temat: Żądanie zwrotu kosztówprzesyłki pobraniowej
    Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Na jakiej podstawie prawnej i czy w ogóle można jeżeli klient zamówił i nie
    odebrał przesyłki. Zaznaczam ze odbyło się to bez podpisania jakiejkolwiek
    umowy , bez licytacji w aukcji jedynie na podstawie umowy telefonicznej. Aha i
    jeszcze jedno transakcja miała miejsce między stronami z których żadna nie
    prowadzi działalności gospodarczej.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1