  • 1. Data: 2004-11-10 00:37:24
    Temat: Zabudowa balkonu oknami - pozwolenie?
    Od: a...@p...onet.pl (Artur)

    Czy kto? móg?by mi pomóc w nastepuj?cej sprawie:
    Zamierzam zabudowa? balkon oknami. Mieszkam w bloku spó?dzielczym,
    jestem w?a?cicielem "spó?dzielczego w?asno?ciowego lokalu
    mieszkalnego...". Czy jest jaki? wymóg zg?aszania takiej zabudowy
    spó?dzielni lub gminie albo wymóg uzyskania pozwolenia?

    Artur

  • 2. Data: 2004-11-10 02:50:04
    Temat: Re: Zabudowa balkonu oknami - pozwolenie?
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > mieszkalnego...". Czy jest jaki? wymóg zg?aszania takiej zabudowy
    > spó?dzielni lub gminie albo wymóg uzyskania pozwolenia?

    Musisz uzyskać zgodę spółdzielni - to na pewno. Zazwyczaj wynika to z
    regulaminu. Po za tym z tego co wiem, to wymagane jest conajmniej zgłoszenie
    do gminy - ale o to zapytaj w arhitektórze, bo coś się tam zmieniało
    ostatnio i nie jestem na bieżąco.