    From: "Robert Matuszewski" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zabojstwo dwa razy tej samej osoby
    Date: Fri, 1 Apr 2005 17:03:29 +0200

    Witam
    Na szczescie nie mam takich problemow, pytam z czystej ciekawosci bo gdzies
    cos takiego uslyszalem...

    Czy w Polsce tez tak jest, ze gdy bedac skazanym za zabojstwo, po
    odsiedzeniu powiedzmy 15 lat wyroku i wyjsciu na wolnosc, gdy skazany zabije
    po raz drugi ale ta _sama_ osobe (bo jak sie okaze pierwszy wyrok byl
    niesluszny - tak naprawde jej nie zabil, tylko np. rzekoma ofiara
    upozorowala swoje zabojstwo), to wowczas drugi raz nie moze zostac skazany?

    Strasznie mnie to zaciekawilo... moze cos pomieszac, ale to ma cos wspolnego
    z konwencja genewska?

    Dzieki za uwage, pozdrawiam
    RM