  • 1. Data: 2004-01-14 22:14:29
    Temat: ZUS od umowy o dzielo
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    Wiem, ze ZUS liczy sie od umowy o dzielo jesli jest zawierana z firma, w
    ktorej wykonawca jest zatrudniony rowniez na umowe o prace. Pytanie, czy
    skladki na zus moga byc liczone od umowy o dzielo w innych przypadkach?
    jakich? (nie chodzi oczywiscie o umowe zlecenie bo tu sytuacja jest jasna)

  • 2. Data: 2004-01-15 19:35:51
    Temat: Re: ZUS od umowy o dzielo
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

> [...]
    > jakich? (nie chodzi oczywiscie o umowe zlecenie bo tu sytuacja jest jasna)

    zadnych pomyslow?