    From: "ksmx" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZUS i skladka dobrowolna
    Date: Mon, 28 Jan 2002 14:36:47 +0100

    Witam,

    Przez ponad dwa lata placilem tzw. dobrowolna skladke emerytalna do ZUS.
    Czy moge w danym momencie przestac placic np. ze wzgledu na brak funduszy?
    Otoz problem w tym, ze jestem doktorantem. Przez dwa lata uczelnia wyplacala
    dodatek na ta wlasnie skladke a teraz uczelnia ze wzgledu na stan finansowy
    zrezygnowala z wyplacania tych pieniedzy a ja nie moge dalej pokrywac
    skladki ZUS.
    Co zrobic? ZUS i tak pewnie zaliczy mi ten okres jako nieskladkowy chociaz
    wplacilem na
    konto pewna sume pieniedzy.
    Czy mozna jakos odzyskac te pieniadze?

    Pozdrawiam,