  • 41. Data: 2009-04-03 17:34:06
    Temat: Re: ZUS
    Od: Jenka <y...@g...kropka.com>

    Tristan (n...@s...pl) w wiadomości <gr5enc$oma$4@news.interia.pl>
    napisał:

    > No chodzi mi o max 1 dziecko. Jak 2 to kara, a jak więcej to odsiadka,

    A jak czworaczki to kulka w łeb!

    --
    Pozdrawiam, Jenka

  • 42. Data: 2009-04-03 17:53:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No i jak mają decydować, skoro jest ich za dużo? Mają zacząć mordować?
    > Jest
    > tak ciasno, że już nie ma jak żyć miejscami. Zasoby się kończą. Jak tak
    > dalej pójdzie, za 100 lat będzie i tak totalna zagłada z braku miejsca i
    > zasobów.

    Trzecia swiatowa zalatwi sprawe.
    Nie od dzis wiadomo, ze wojna jest najlepszym lekarstwem na kryzys - nie
    mowiac o przeludnieniu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 43. Data: 2009-04-03 18:03:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 19:34
    (autor Jenka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@j...com>):

    > A jak czworaczki to kulka w łeb!

    oj wiesz dobrze, że nie o to chodzi.

    --
    Tristan

  • 44. Data: 2009-04-03 18:12:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Tak? To zobacz jak ludzie w chinach żyją. W klatkach, na kilku metrach
    > kwadratowych. Zasoby się kończą.

    Marudzisz jak potłuczony.
    Afryka jest wyludniona, Australia takoż i Ameryka Płd oraz Rosja.
    Europa wymiera, Afryka wymiera, Ameryki i Azja stanęły.
    Duży przyrost jest jeszcze w kilku krajach muzułmańskich ale i tam już
    się zatrzymuje.
    Ponoć jak dojdziemy do 12 mld to będzie cud.

    Wszyscy ludzie żyjący obecnie na Ziemi zmieściliby się na terenie
    Teksasu, gdyby zrobić z niego jedno wielkie przedmieście.

    Zobacz sobie na mapę Ziemi nocą
    http://wyszperanewsieci.blox.pl/2008/02/Ziemia-noca.
    html

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 45. Data: 2009-04-03 18:20:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SDD napisał:
    > Trzecia swiatowa zalatwi sprawe.
    > Nie od dzis wiadomo, ze wojna jest najlepszym lekarstwem na kryzys - nie
    > mowiac o przeludnieniu.

    Komu niby wiadomo?
    Bo mi wiadomo wręcz coś przeciwnego.

    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 46. Data: 2009-04-03 18:30:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 20:12
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr5jil$slu$1@inews.gazeta.pl>):

    > Marudzisz jak potłuczony.
    > Afryka jest wyludniona, Australia takoż

    W którym miejscu? Na pustyni? Poza 50+ stopniami coś tam jest?

    > Europa wymiera, Afryka wymiera, Ameryki i Azja stanęły.

    Co ci wymiera? Ludziów coraz więcej.

    > Duży przyrost jest jeszcze w kilku krajach muzułmańskich ale i tam już
    > się zatrzymuje.

    No bo w końcu zaczynają ludzie myśleć?

    > Ponoć jak dojdziemy do 12 mld to będzie cud.

    Bosko. A ja pamiętam czasy, jak były 4mld. I jakoś świat żył. Więc za mojego
    życia podskoczyło 3 razy, tak?

    > Zobacz sobie na mapę Ziemi nocą
    > http://wyszperanewsieci.blox.pl/2008/02/Ziemia-noca.
    html

    I co ta mapa mówi?

    --
    Tristan

  • 47. Data: 2009-04-04 15:21:37
    Temat: Populacja [Re: ZUS]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > W którym miejscu? Na pustyni? Poza 50+ stopniami coś tam jest?

    Na wybrzeżach.
    Ale i na pustyni nie jest źle o czym przekonuje przykład Las Vegas :)

    > Co ci wymiera? Ludziów coraz więcej.

    Niby gdzie w tych częściach świata?

    > No bo w końcu zaczynają ludzie myśleć?

    Raczej stosować antykoncepcję i być wygodniejszym.

    > Bosko. A ja pamiętam czasy, jak były 4mld. I jakoś świat żył. Więc za mojego
    > życia podskoczyło 3 razy, tak?

    Raczej już nie za Twojego życia dojdzie do 12 mld.
    Prognozy mówią o 9 mld w 2050 roku a może i później.
    Na razie jest trochę ponad 6 mld ludzi, więc za Twojego życia
    podskoczyło o 50% .
    W ogromnej terytorialnie Afryce żyje tylko trochę więcej
    ludzi niż w Europie.

    Zresztą zobacz sobie, na mapkę tutaj:
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Popul
    ation_growth_rate_world.PNG&filetimestamp=2008020108
    1151

    Żeby populacja rosła, współczynnik musi przekraczać 2,1
    Zobacz ile części świata go ma.
    Bardzo nieliczne, na dodatek akurat te gdzie umieralność jest ogromna :(

    > I co ta mapa mówi?

    Tu jest jeszcze lepsza.

    A mówi jak słabo ludzie zasiedlili Ziemię.

    pozdrawiam
    ArekPop

  • 48. Data: 2009-04-04 16:09:58
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Życzę Ci, żebyś do śmierci musiał pracować...

    Ja ci nie życzę... i tak będziesz musiał pracować, gdy system emerytalny zbanrutuje.

    mi

  • 49. Data: 2009-04-04 16:21:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik mi napisał:
    > Ja ci nie życzę... i tak będziesz musiał pracować, gdy system emerytalny
    zbanrutuje.

    Dziś podano, że w 2008 r na emeryturę przeszło 340 tys. ludzi.
    Czyli więcej niż się rodziło dzieci :)

    To już nawet nie początek emerytalnej apokalipsy lecz przekroczenie środka.

    pozdrawiam
    Arek

  • 50. Data: 2009-04-04 18:03:37
    Temat: Re: Populacja [Re: ZUS]
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 17:21
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr7tuu$kc7$1@inews.gazeta.pl>):

    > Raczej już nie za Twojego życia dojdzie do 12 mld.
    > Prognozy mówią o 9 mld w 2050 roku a może i później.
    > Na razie jest trochę ponad 6 mld ludzi, więc za Twojego życia
    > podskoczyło o 50% .

    Ale rośnie dość gwałtownie.

    > W ogromnej terytorialnie Afryce żyje tylko trochę więcej
    > ludzi niż w Europie.

    A ile się tej afryki nadaje do mieszkania i w jakich warunkach? I ile
    zasobów jest? Jakoś ciągle zbierają kasę na wodę dla umierających z
    pragnienia murzynków.

    > Żeby populacja rosła, współczynnik musi przekraczać 2,1
    > Zobacz ile części świata go ma.
    > Bardzo nieliczne, na dodatek akurat te gdzie umieralność jest ogromna :(

    To ciekawe, że przybywa.

    > Tu jest jeszcze lepsza.
    > A mówi jak słabo ludzie zasiedlili Ziemię.

    A może mówi, że niekoniecznie w niektórych miejscach mają taki luksus, że
    mają rozświetlone miasta widoczne z kosmosu. I że niekoniecznie niektóre
    miejsca nadają się do życia. A nawet jakby się je dało sztucznie
    przystosować, to jakiej jakości to życie by było? I skąd brać zasoby do
    życia potrzebne?

    --
    Tristan