  • 11. Data: 2008-03-17 04:13:44
    Temat: Re: ZSMP - co to za twór?
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    news:frkhuj$5dg$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "m5c" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1976 rok?
    Dokładnie.

  • 12. Data: 2008-03-17 13:02:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "m5c"

    > Dokładnie.

    zgadza się, że był to chyba rok 1976, ale ZSMP powstałe z ZSP
    (Zrzeszenia Studentów Polskich)
    a nie z ZMS-u. I bezprawnie przywłaszczyło sobie wszystkich członków
    dawnego ZSP
    a do ZSP nalezało tak na oko z 95% studentow
    *** blad ***

  • 13. Data: 2008-03-17 13:36:11
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dawnego ZSP
    > a do ZSP nalezało tak na oko z 95% studentow

    Mylisz się. ZSP dodano przymiotnik Socjalistyczny i tak powstał SZSP. Była
    jeszcze ogólna czapa nad tymi związkami, może ją mylisz z ZSMP, ale to była
    federacja czegoś tam.

  • 14. Data: 2008-03-17 21:47:53
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

> [...]
    >
    > Mylisz się. ZSP dodano przymiotnik Socjalistyczny i tak powstał SZSP. Była
    > jeszcze ogólna czapa nad tymi związkami, może ją mylisz z ZSMP, ale to

    Taak, taak, pamietam...
    Bylem czlonkiem ZSP, a potem moja dziewczyna wreczyla mi legitymacje ZSMP -
    ona , jako socjalistka ( delikatnie mowiac ), przepisala mnie do nowej
    organizacji i ... zaplacila za mnie skladki.
    Kiedy pierwszy raz poszedlem w jakiejs sprawie do bura ZSMP, jakis dzialacz
    podszedl do mnie i powiedzial : "witamy cie kolego" - i wtedy , ten
    oficjalny ton do mnie przemowil...
    Od tej pory zwracam uwage, kto, jak sie do mnie zwraca...

  • 15. Data: 2008-03-18 10:24:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "m5c" <m...@g...pl>

    > Mylisz się. ZSP dodano przymiotnik Socjalistyczny i tak powstał SZSP.
    > Była jeszcze ogólna czapa nad tymi związkami, może ją mylisz z ZSMP,
    > ale to była federacja czegoś tam.

    Faktycznie - z ZSP powstalo SZSP (coś koło 1975-6)
    to tam mnie wcielili bezprawnie, i wtedy przestalem sie do nich
    przyznawac
    *** blad ****