  • 1. Data: 2011-09-01 21:39:48
    Temat: ZDM. Pewnie powiecie, ze mi sie nudzi
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,
    Co roku ginie w RP kilka tys ludzi w wypadkach komunikacyjnych. Czesc z
    nich jest sama sobie winna, ale spora czesc jest ofiarami innych
    uczestnikow ruchu i nie tylko, takze projektantow i zarzadcow drog.
    W skrocie:
    Zarzad Drog Miejskich postawil bariery betonowe w poprzek konczacych sie
    pasow ruchu w kilku miejscach naszego miasteczka. To nie sa bariery
    energochlonne, tylko betonowe = nieodksztalcalne. Krotko mowiac
    zderzenie z czyms takim konczy sie zwykle smiercia. (Takie bariery mozna
    stosowac wzdluz pasow ruchu, wtedy ewentualny wypadek konczy sie
    uszkodzeniem samochodu, ale raczej nie pasazerow/kierowcy.)
    Dotychczas wiem o 2 wypadkach smiertelnych i jednym z powaznymi
    obrazeniami kierowcy. Gdyby tych barier nie bylo, to ci ludzie by zyli,
    co najwyzej ich samochody by "nie przezyly".
    Czasem cos trzeba zrobic dla dobra publicznego, wiec zawiadomilem
    prokurature, ktora z podziwu godnym uporem i olbrzymim zaangazowaniem
    robi wszystko... by nic nie robic.
    Tutaj, co w tej sprawie sie dzieje:
    http://www.mojalbum.com.pl/Album=UEMDSAWJ
    Narazie sprawa jest na etapie powtornej odmowy, a ja mam do Was pare pytan:
    Do jakiego sadu (okregowy, rejonowy)?
    Czy naprawde nie bedac pokrzywdzonym nie moge wniesc sprawy skutecznie
    (czyli doprowadzic, by podatkobiorcy ruszyli laskawie d* w tej sprawie)?
    Nie jestem prawnikiem, nigdy nie skladalem zadnego pozwu, ale cholernie
    nie lubie jak sie mnie olewa. Czasu mam malo, ja mam 7 dni na wymyslenie
    co dalej robic, oni maja nieograniczana (?) ilosc czasu, by mi napisac,
    zebym nie zawracal im glowy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2011-09-01 22:05:12
    Temat: Re: ZDM. Pewnie powiecie, ze mi sie nudzi
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 01.09.2011 23:39, Pawel "O'Pajak" wrote:
> [...]
    > nie lubie jak sie mnie olewa. Czasu mam malo, ja mam 7 dni na wymyslenie
    > co dalej robic, oni maja nieograniczana (?) ilosc czasu, by mi napisac,

    Okiem laika - trzeba by sprawdzić w KPK co powinna zawierać odmowa
    wszczęścia postępowania karnego i jeśli ich odpowiedź jest niekompletna
    to pójść w tym kierunku, bo może jeszcze nie odpowiedzieli na pierwsze
    pismo ?

    Tomek