  • 41. Data: 2003-11-02 12:26:10
    Temat: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "LeNiN" <y...@c...barg.cy (ROT13)> napisał w wiadomości
    news:bo2lc6$45a$1@inews.gazeta.pl...
    >a co najgorsze nie jest w Polsce zameldowany na stałe (tzn. wogóle
    > nie jest zameldowany ;)) Cała sparawa utknęła w miejscu i wydaje sie iz
    nie
    > jest do rozwiazania. Czy rzeczywiście ??

    Do wydania prawa jazdy nie jest wymagane jakiekolwiek zameldowanie.

    Pozdr
    Leszek

  • 42. Data: 2003-11-02 16:11:53
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message

    > Do wydania prawa jazdy nie jest wymagane jakiekolwiek zameldowanie.

    Ale jego odbiór już jest bardziej skomplikowany. Moim zdaniem upoważnienie i
    stare prawko powinno wystarczyć.
    Ja swoje prawko załatwiałem na odległość.
    Wysłałem pocztą wypełniony druczek, potwierdzenie opłaty i zdjęcie i nawet
    byłbym nowe dostał pocztą, gdyby nie trzeba było przy okazji oddawać
    starego. Musiałbym go też wysłać pocztą i wtedy na jakiś czas zostałbym w
    ogóle bez, a na to nie mogłem sobie pozwolić.

  • 43. Data: 2003-11-02 17:12:08
    Od: "LeNiN" <y...@c...barg.cy (ROT13)>

    > Do wydania prawa jazdy nie jest wymagane jakiekolwiek zameldowanie.

    To w takim razie jak zmusić Panie z urzędu do załatwienia sprawy ? (odmówiły
    mi wydania) Na jaki przepis sie powołac czy jak ?

    --
    Z góry dziekuje za pomoc
    Krzysztof

  • 44. Data: 2003-11-02 20:54:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > To w takim razie jak zmusić Panie z urzędu do załatwienia sprawy ?
    (odmówiły
    > mi wydania) Na jaki przepis sie powołac czy jak ?

    Poprosić o przepis na podstawie którego Ci odmówiły wydania.

    Pozdr
    Leszek

  • 45. Data: 2003-11-03 06:44:31
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bo2t4v$vkr$1@topaz.icpnet.pl

    > Do wydania prawa jazdy nie jest wymagane jakiekolwiek zameldowanie.

    Nie wiem jak jest z tymi nowymi prawkami (jeszcze mam stare)
    , ale w tych książeczkowych był adres zamieszkania i gdy ten
    adres był inny niż w dowodzie osobistym to były problemy przy
    kontroli drogowej. Wygląda na to iż jest to ważny_niezbędny
    wpis w tym dokumencie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...,a administratorów z freebsd.kie.pl, będę prosił o wyjaœnienie, odnoœnie

  • 46. Data: 2003-11-03 08:44:48
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > adres był inny niż w dowodzie osobistym to były problemy przy
    > kontroli drogowej. Wygląda na to iż jest to ważny_niezbędny

    A co z osobami nie mającymi zameldowania (a są takie) ?
    Mają zakaz kierowania pojazdami??
    Wystarczyo się zastanowić chwilkę przed wysłaniem posta na grupę.

    Pozdr
    Leszek

  • 47. Data: 2003-11-03 11:27:02
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Wirtualna" <p...@s...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > prawda

    > nie bardzo - prawo polskie obowiazuje na terytorium RP a nie Polskich
    > Obywateli
    >
    > polskie i amerykanskie prawa jazdy nie sa wzajemnie chonorowane.
    >
    > kurs chyba nie potrzebny - jedynie tlumaczenie dokumentu na polski przez
    > tlumacza przysieglego oraz oczywiscie pomyslne przejscie egzaminu...

    no co wy Polacy, nie wiecie jak sie pisze "honor"

  • 48. Data: 2003-11-03 12:20:02
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bo54hr$b7i$1@topaz.icpnet.pl

    > A co z osobami nie mającymi zameldowania (a są takie) ?
    > Mają zakaz kierowania pojazdami??
    > Wystarczyo się zastanowić chwilkę przed wysłaniem posta na grupę.

    Hmm, *mają zakaz* posługiwania się *nieaktualnym dokumentem*
    Wystarczło się chwilkę zastanowić przed wysłaniem tego absurdalnego
    posta. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Systemy odporne na idiotów, obsługiwane sš właœnie przez nich."

  • 49. Data: 2003-11-03 12:32:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wystarczło się chwilkę zastanowić przed wysłaniem tego absurdalnego
    > posta. :)

    Zamiast się podniecać moimi uwagami, odpowiedz na pytanie:
    Czy wiesz że są w Polsce osoby nie mające żadnego miejsca zameldowania?
    Co miałeś na myśli pisząc "nieaktualny dokument".
    Nie mędrkuj tylko odpowiedz na te dwa proste pytania.
    Napisz też co było absurdalnego w moim poście.

    Pozdr
    Leszek

  • 50. Data: 2003-11-03 12:51:10
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bo5hsp$nko$1@topaz.icpnet.pl

    > Zamiast się podniecać moimi uwagami, odpowiedz na pytanie:
    > Czy wiesz że są w Polsce osoby nie mające żadnego miejsca zameldowania?

    Oczywiście, że wiem. Kiedyś cyganie w taborach także
    nie mieli stałego zameldowania.

    > Co miałeś na myśli pisząc "nieaktualny dokument".

    To, że wpis w owym dokumencie nie odpowiada
    stanowi faktycznemu. Jeśli nadal czegoś nie
    rozumiem to dam Ci prosty przykład:

    - w 2033 roku będziesz musiał wymienić swoje prawko
    z powodu nieaktualnych danych w nim zawartych.
    (fotografia)

    > Nie mędrkuj tylko odpowiedz na te dwa proste pytania.

    Chyba odpowiedziałem?.

    > Napisz też co było absurdalnego w moim poście.

    To, że twierdzisz iż w prawku nie musi być wpisu
    o miejscu zamieszkania.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "One kozie dead"