    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wywiesili kartkę-zamknięte
    Date: Mon, 20 Oct 2008 17:14:37 +0100

    Media (panorama firm, net, lokalna prasa)informują,że PZU czynne do 17.
    Zasuwam, tam po 16-tej i widzę kartkę na drzwiach:"Dzisiaj PZU czynne do 15:00.Za
    utrudnienia ble
    ble" Cieć mówi, "Paaanie, jakieś szkolenie majo czy co...Nikogo nie ma"

    Cholera mnie wzięła- korki, paliwo,zmarnowany czas..
    Pytanie: Czy jest to jakaś okoliczność uzasadniająca przywrócenie terminu biegu
    sprawy, czy ew.
    anulowanie odsetek, gdybym miał coś wpłacić do kasy PZU?
    Interesują mnie skutki prawne takiego działania.
    Acha, nigdzie nie miałem wyznaczonego "terminu do.."
    R.