  • 11. Data: 2005-12-21 08:44:50
    Temat: Re: Wytrychy
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <43a88cb9$1@news.home.net.pl>, Andrzej Lawa wrote:

    > Serio?
    >
    > Podstawę prawną poproszę ;->

    "Zbiór Głupot Ludowych", par.6, ust.2.
    a także
    "Kodeks Chłopka-Roztropka" w dziale 3.

    Renata

  • 12. Data: 2005-12-21 10:23:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przemek R... wrote:
    > [...]
    > Mam wiele okazji ukraść, zabić itd. Nie popełniam jednak tych przestępstw.

    sa tacy co popleniaja, sa tacy co sie skusza, na pewno nie jest niezbednym
    chodzenie z
    wytrychem i wiecej szkody niz pozytku moze przyniesc.

  • 13. Data: 2005-12-22 17:41:24
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Przemek R... wrote:

    > sa tacy co popleniaja, sa tacy co sie skusza, na pewno nie jest niezbednym
    > chodzenie z
    > wytrychem i wiecej szkody niz pozytku moze przyniesc.

    Albo z parasolem. Albo sznurkiem do snopowiązałki. Albo z tabletkami
    przeciwbólowymi. Albo z młotkiem. Albo z butelką po piwie. Albo z deską
    snowboardową. Albo z prostownikiem samochodowym. Albo z komentarzem do
    kodeksu cywilnego. Albo z odurzaczem. Albo z dziurawą dętką rowerową.

  • 14. Data: 2005-12-23 22:41:31
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > snowboardową. Albo z prostownikiem samochodowym. Albo z komentarzem do
    > kodeksu cywilnego. Albo z odurzaczem. Albo z dziurawą dętką rowerową.

    ... lbo na gubalowke z polska sedzina rodzinna na smyczy i w kagancu,
    zeby pretorianie nie wlepili mandatu za rozsiewanie wscieklizny i psiej
    grypy :)))