  • 1. Data: 2003-09-08 08:38:20
    Temat: Wysyłanie maili
    Od: "Ensor" <r...@c...barg.cy>

    czesc @ll

    Poszukuje wzoru e-maila z potwierdzeniem zapisania do listy subskrypcyjnej.
    Mam na mysli tekst zawierający odwolanie do przepisow.
    Takie niby elektroniczne oświadczenie o zgodzie na przesyłanie e-maili.

    --
    _________________
    >Ensor<
    email w naglowku
    zakodowany w ROT-13

  • 2. Data: 2003-09-08 09:32:53
    Temat: Re: Wysyłanie maili
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Ensor" kemenangan <08 wrz 2003> menyalin :

    Zaloz sobie konto w jakims portalu lub na forum to dostaniesz taki @.

    --
    huski
    h...@i...pl