  • 1. Data: 2010-08-03 16:35:49
    Temat: Wyścig dookoła Polski
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    Czyli kurdepoloń2010.
    A właściwie nie wyścieg, a jego transmisję - nareszcie sobie człowiek
    na spokojnie w telewizorze obejrzał z lotu praptaka miejsca, gdzie za
    bajtla łokna żech ze szlojdra trzaskoł, kaj farorz pędzioł mie do
    kościoła, kaj trzimom pieniondze, kaj mieszkom...

    I to na trzech różnych kanałach na raz.
    :-)

    Wazelina!
    --
    Bydlę

  • 2. Data: 2010-08-03 16:38:07
    Temat: Re: Wyścig dookoła Polski OPS!
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    Coś mi program źle adres wybrał, a ja nie sprawdziłem - przepraszam.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-08-03 18:52:21
    Temat: Re: Wyścig dookoła Polski
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-08-03 18:35, Bydlę pisze:
> [...]
    > bajtla łokna żech ze szlojdra trzaskoł, kaj farorz pędzioł mie do
    > kościoła, kaj trzimom pieniondze, kaj mieszkom...

    Masz szczęście, że nie musiałeś po Katowicach dziś po południu jeździć.
    Miasto sparaliżowane, jak Manhattan 11.09.2001 tylko po to, żeby motłoch
    pooglądał reklamy (i to na trzech kanałach)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.