    From: Robert <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyrok za unikanie ZSW.
    Date: Thu, 10 May 2007 11:15:16 +0200

    Witam.

    Mam 28 lat, 1,5 roku temu nie zgodziłem się na odbycie ZSW, nie
    podpisałem biletu, stawiałem się na każde ich wezwanie ale oświadczałem,
    że do wojska nie pójdę. Sprawa trafiła do prokuratora, potem do sądu i
    dostałem wyrok 1500zł grzywny za uchylanie się od obowiązku ZSW. Wyrok
    zapłaciłem i niby było ok, aż tydzień temu znowu dostałem wezwanie do
    WKU, po przyjeździe okazało się, że dalej chcą mnie do wojska wziąć,
    ponownie odmówiłem i komendant powiedział mi, że za recydywę dostanę
    odsiadkę do 3 lat, żebym lepiej poszedł do wojska lub załatwił sobie
    odroczenie. Oczywiście odmówiłem. Pytałem znajomego prawnika i
    powiedział mi, że nie mogą mnie ponownie ukarać za to samo i żebym się
    nie obawiał. Drugi znajomy zaś twierdzi, że mogę iść siedzieć. Jak Wy to
    widzicie? Sprawa już jest w prokuraturze.

    Robert