eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyrok w Sądzie pracy... Prosze o pomoc +odliczenia od kwoty zasądzonej+!!! › Wyrok w Sądzie pracy... Prosze o pomoc +odliczenia od kwoty zasądzonej+!!!
    From: Jedrzej <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyrok w Sądzie pracy... Prosze o pomoc +odliczenia od kwoty zasądzonej+!!!
    Date: Mon, 22 May 2006 18:38:33 +0200

    Witam!

    Właśnie wygrałem w sądzie pracy sprawę o zaległą prowizję z roku 2003!,
    jednak problem powstał przy wypłacie.
    Sąd zasądził kwotę 6.800 zł
    Pracodawca natomiast zaczął odliczać od 6800 składkę na ZUS, ubezpieczenie
    zdrowotne,
    podatek dochodowy, składkę zdrowotną oraz chce mi potrącić koszty przekazu.
    Po wszystkich odliczeniach stwierdził że dostanę 4.400 zł, jednocześnie
    przypomnę że
    sprawa toczyła się o prowizję.

    Czy nie powinien wypłacić kwoty zasądzonej? Czyli 6.800?
    I czy może odliczyć nawet koszt wpłaty tych pieniędzy?

    Proszę o szybką odpowiedź bo jestem w kropce.